  • 1. Data: 2009-04-14 12:42:09
    Temat: Wjazd do garażu a ocieplenie fundamentów
    Od: Mat <m...@g...com>

    Witam,

    nurtuje mnie kwestia wykonania prawidłowo wjazdu do garażu - tak żeby
    nie spaprać pod ciężarem samochodu ocieplenia fundamentu.
    Znalazłem takowy wątek:
    http://forum.muratordom.pl/jak-zrobic-podjazd-do-gar
    azu-przy-ocieplonym-fundamencie,t114604.htm

    A jak Wy to rozwiązaliście ?

    Pzdr
    Mat

  • 2. Data: 2009-04-14 19:37:36
    Temat: Re: Wjazd do garażu a ocieplenie fundamentów
    Od: Mat <m...@g...com>

    Odświeżę trochę pytanie bo nisko na liście spadło :-)