  • 1. Data: 2012-01-19 14:53:18
    Temat: Wkład ceramiczny do komina tradycyjnego - możliwe?
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Czy jest możliwe w jakiś sposob, włożyć wkład ceramiczny
    do komina murowanego otwór w kominie murowanym 25x25cm?
    (ok 8m wysokości)

    Czy ktoś coś takiego robi? Czy pozostaje tylko z kwasówki.
    pytam na przyszłośc jak decydowałbym się na kominek.
    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-01-21 21:25:59
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    witam

    jak chcesz rozbierac wszystko to mozesz tak kombinowac ale nie ma to sensu -
    wklada sie kwasówkę mozna tez komin "rozwiercic" i/albo wyszlamowac

    Jak jest jeszcze czas na wszystko to należy zastanowic sie nad:
    temperatura palenia
    tym zeby wczesnie zabezpieczyc komin bo jak kwas przeżre ci tynk to bedzie
    cie czekalo zbijanie i robota od nowa - lepiej wczesniej o takich sprawach
    pomyslec

    rt

    http://decore-meble.pl
    Meble Gabi Warszawa

  • 3. Data: 2012-01-23 08:21:40
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > cie czekalo zbijanie i robota od nowa - lepiej wczesniej o takich sprawach

    Jeszcze wszystko jest wporządku :)
    pytam na przyszłość, doczytałem ze w skrajach skandynawski mają jakieś
    urządzenia, które umozliwiają włożenie takiego wkładu.

    Temperaturę trzymam przy wilgotnym opale 60stopni, przy suchym 55.
    Drugi sezon i narazie jest wporządku, ale jak widze kominy sąsiadów to wole
    się zabezpieczyć :)
    nie palę drewnem tylko ekogroszkiem i miałem

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-27 08:48:26
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > jak chcesz rozbierac wszystko to mozesz tak kombinowac ale nie ma to
    sensu -
    > wklada sie kwasówkę mozna tez komin "rozwiercic" i/albo wyszlamowac

    http://www.kominy-serwis.pl/kontakt.php

    cos takiego znalazłem frezują i wkłądają