  • 41. Data: 2011-10-20 13:40:45
    Temat: Re: Włamali si
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j7p6vu$rfa$1@inews.gazeta.pl...
    > ^^^^^^^^^^^^

    A na dowód że to zwykła literówka cytat mojego tekstu z innego miejsca
    "instalator z firmy ochroniarskiej winien mieć uprawnienia SEP"

    Marek

  • 42. Data: 2011-10-20 13:44:46
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j7p6vu$rfa$1@inews.gazeta.pl...

    > 800km? Tylko tyle, bo nie udało mi się dalej uciec od ciebie? ;->

    Nie pomyślałeś przydupasie że ludzie umierają?

    EOT

  • 43. Data: 2011-10-20 13:45:01
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > A na dowód że to zwykła literówka cytat mojego tekstu z innego miejsca
    > "instalator z firmy ochroniarskiej winien mieć uprawnienia SEP"
    >
    > Marek
    Może mu chodziło o to, że tak "mięsem rzucasz". Jak dla mnie, ani temat, ani
    poziom emocji dyskusji tego nie uzasadniają.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6559
    (20111020) __________

  • 44. Data: 2011-10-20 13:48:14
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "jachoska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może mu chodziło o to, że tak "mięsem rzucasz". Jak dla mnie, ani temat,
    > ani poziom emocji dyskusji tego nie uzasadniają.

    Równocześnie żuję gumę. Też mi nie wolno? :)
    Takie czasy... Na korytarzu w gimnazjium jak czekam na dziecko to lepsze
    teksty do mnie dochodzą, i to z ust dzieci z dobrych domów.
    Jak myślisz te dzieciaki to same sobie je wymyślają czy też z domu
    przynoszą?

    Marek

  • 45. Data: 2011-10-20 13:52:53
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 20 Oct 2011 14:15:34 +0200, 4CX250 napisał(a):

    <ciach>

    Na grupie obowiązuje pewien poziom wypowiedzi, w ramach którego nie
    mieszczą się przekleństwa.

    --
    ŁC
    Niczego nie obiecuję, ale słowa dotrzymam

  • 46. Data: 2011-10-20 13:53:06
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > teksty do mnie dochodzą, i to z ust dzieci z dobrych domów.
    > Jak myślisz te dzieciaki to same sobie je wymyślają czy też z domu

    Każdy postępuje tak jak uważa. W sumie to Twoja sprawa.
    Sam staram się unikać konfrontacyjnego charakteru dyskusji i niepotrzebnej
    agresji, bo sądzę że to niczego nie wnosi, a dodatkowo utrudnia rozmowę.

  • 47. Data: 2011-10-20 13:54:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "jachoska" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >Może mu chodziło o to, że tak "mięsem rzucasz". Jak dla mnie, ani temat,
    >ani poziom emocji dyskusji tego nie uzasadniają.

    Ot to.
    Ale to cały Markola(teraz 4CX...) w dyskusjach nie przyjmuje argumentów i
    mięsem "zaniża" ich poziom.

  • 48. Data: 2011-10-20 13:58:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "jachoska" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Kilkanaście różnicówek?? Tego jeszcze tu nie było;)) To masz chyba
    > rozdzielnie na pół ściany;))
    >Eee, nie przesadzaj. Mam dwie skrzynki po 36 pól.
    >Kiedyś nawet z Tobą rozmawiałem o tym, żeby "twój" elektryk mi poskładał
    >rozdzielnię.

    A fakt pamiętam, ale chyba nie o uzbrojenie a o pomiary i protokół tam
    chodziło, ale to bez znaczenia już.

    >Jakoś nic z tego nie wyszło więc zakasałem rękawy i w dwa wieczory
    >uzbroiłem skrzynki.

    No coś Ty- przecież to tak strasznie skomplikowana i pracochłonna czynność
    ze niektórzy fachowcy poniżej 500zł do tego nie podchodzą;))

    >A rozwiązanie róźnicówek od razu z eskami bardzo mi się podoba. Zwłaszcza
    >do obwodów zewnętrznych (brama, domofon, zasilanie ogrodowe, światło
    >ogrodowe).

    Masz jak masz. Żle pewnie to nie jest , zagrażać nikomu nie zagraża(a wprost
    przeciwnie), problemów nie sprawia tylko mało popularne rozwiązanie- pisze o
    ilości różnicówek

  • 49. Data: 2011-10-20 14:00:37
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Bo nie potrzeba! Obsługę kramu realizuje ci program CMS albo pod
    >przeglądarką www activex pobierany z buta przy pierwszej próbie połączenia
    >z serwerem wbudowanym w kamerze lub DVR.
    >Obecnie są nawet aplikacje na androida, symbiana windowsa ce, tak więc
    >urządzenia przenośne jak palmtopy, telefony też sa obsługiwane. Wystarczy
    >akiś zasięg w hotspot albo przez sieć operatora jak chcesz i nawet w drodze
    >poza domem masz wgląd na wszystko. Zdalnie możesz nawet światło lub
    >oświetlacze IR włączać.

    Wiesz co- dla większości ludzi połowa z tego co napisałeś wyżej to czarna
    magia.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 50. Data: 2011-10-20 14:40:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

> [...]
    > Po drugie nie mam zamiaru nikogo angażować w moje prywatne sprawy, po
    > to też żeby nie być kiedyśproszonym w ramach rewanżu np. psa i kota
    > karmić? Jestem samowystarczalny, nikogo nie prosze a przyjaciół jakoś
    > mam sporo. Od rodziny się odjebaj, bo mieszka 800km stąd.

    > Kilka procent, z tych trochę bogatszych...

    > Pudło. Nie jestem ochraniarzem ani nie pracuję w takiej firmie.

    > Przyjeb się do czegoś innego bo ta śpiewka już była.

    > Tak... otworzyć i gmerać przy przechodniach znajdująca się od strony
    > ulicy skrzynkę z licznikiem. Napewno nikt cię nie zauważy.

    pies ze słamaną noga sie nie zapyta co robisz a jak się ktoś zapyta to
    powiesz ze jesteś z zakłądu energetycznego.