  • 11. Data: 2013-08-03 09:32:50
    Temat: Re: Włamania - statystyka
    Od: "madkiw" <m...@g...com.nospam>

    No k***a! Zlapali goscia ze sprayem w rece i on sie musi przyznac przed
    policja, ze to on malowal, tak pieknie dziala u nas "domniemanie
    niewinnosci"
    :D

    Bo to pewnie syn proboszcza był ;)

  • 12. Data: 2013-08-05 15:49:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > To ja opowiem historie sprzed ~2 miesiecy z mojej wsi.

    [ciach]

    > No k***a! Zlapali goscia ze sprayem w rece i on sie musi przyznac przed
    > policja, ze to on malowal, tak pieknie dziala u nas "domniemanie
    > niewinnosci"

    Coś mi tu nie gra. Mieszkałem kiedyś na wsi i też był taki przypadek i też
    ktoś złapał wandali, ale nie wzywał policji tylko poszedł do rodziców
    gówniarzy. Na drugi dzień chodzili z rozpuszczalnikiem i wszystko ładnie
    myli. Widziałem jak myli jakiegoś poloneza i pamiętam jak byłem zdziwiony że
    spray tak łatwo schodzi z samochodu. Przez następnych kilka lat był spokój z
    młodzieżą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2013-08-05 16:49:24
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message

    > Coś mi tu nie gra. Mieszkałem kiedyś na wsi i też był taki przypadek i też
    > ktoś złapał wandali, ale nie wzywał policji tylko poszedł do rodziców

    Jak jadę do Gdyni to po drodze wszystko jest zdewastowane. przystanki,
    lampy, nawy ulic, ściany.

  • 14. Data: 2013-08-12 16:01:45
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Ergie wrote:

    > Coś mi tu nie gra. Mieszkałem kiedyś na wsi i też był taki przypadek i
    > też ktoś złapał wandali, ale nie wzywał policji tylko poszedł do
    > rodziców gówniarzy.

    Przecież to jest akt bezprzykładnego okrucieństwa i przemocy
    psychicznej wobec sprawców. Oni tylko chcieli rozwijać swoje
    talenty, a bezduszne społeczeństwo, zamiast dać im szansę,
    doprowadziło do ich publicznego poniżenia. Kolejny Janko
    Muzykant za ich sprawą stał się obiektem wykluczenia
    i stygmatyzacji, a Ty nie wstajesz, za broń nie chwytasz..?

    Pozdrawiam, Piotr

    PS. Kiedyś istniała instytucja wpierdolu upominawczego,
    ale na szczęście i do nas w końcu zawitała cywilizacja.