  • 111. Data: 2011-10-12 10:56:54
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 12:42, Budyń pisze:

    > nic takiego nie powiedziałem. Takie trudne przypadki są do rozpatrzenia
    > osobno ale rozpatrywane musza być na generalnej zasadzie ze człowiek nie
    > zabija człowieka.

    I wracamy do kwestii "od kiedy zaczyna się człowiek".

    > A masz racje ze w sprawach antykoncepcji to sie nie wyznawam za bardzo.

    Co nie przeszkadza ci się na ten temat dość stanowczo wypowiadać.

    > Wydawało mi sie ze antykoncepcja hormonalna powoduje ze jajo nie jest
    > produkowane. Ale jesli jest jak mówisz to równiez jestem przeciw. Pozostaje
    > juz tylko gumka :)

    I uroczyste pogrzeby zaraz po chrzcinach każdego miesięcznego krwawienia
    po stosunku bez zabezpieczeń.

    > Własnie, tu trzeba bardzo wyważyć co sie mówi. Przeciez i ja w podstawówce
    > czyli ze 30lat temu miałem mówione jak to sie robi - ale był opisny fakt. W
    > dzisiejszym swiecie przekazuje sie młodzieży (niekoniecznie w szkole, np w
    > młodzieżowych mediach): seks jest fajny, uzywajcie swoich ciał bo to wasze
    > prawo, a my wam powiemy jak to robic bezpiecznie. Tylko ze to nie dziala...

    Z reguły jednak działa, o ile potraktuje się to rzeczowo. I bez
    katolskiego oszołomstwa w tle (np. spiralka czy pigułka hormonalna
    tępiona plakatami z rozszarpanymi zwłokami w tle).

    > ...i to jest argument zeby zabijać?

    Dla statystycznych "dobrych katolików"? Jak najbardziej - czego sąsiadka
    się nie dowie, tego sercu nie żal.

    Większość aborcji jest wynikiem braku wiedzy o antykoncepcji i/lub
    strachu przed jej stosowaniem (bo to zawsze ludzie się mogą dowiedzieć).
    Łatwiej ukryć aborcję niż regularne kupowanie gumek czy pigułek (które
    są przez czarną mafię srogo z ambony tępione).

    Ci co nie mają społecznych czy edukacyjnych problemów z antykoncepcją -
    o aborcji z reguły nie muszą myśleć. No, są też jeszcze totalne lenie,
    ale na nich to nic się nie poradzi.

  • 112. Data: 2011-10-12 11:32:01
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:j73rpn$m0t$1@inews.gazeta.pl...
    > I wracamy do kwestii "od kiedy zaczyna się człowiek".

    no dobrz, powiedz mi od kiedy zaczyna sie człowiek. Bo widze ze nie w
    momencie powstania pierwszej komórki.

    > I uroczyste pogrzeby zaraz po chrzcinach każdego miesięcznego krwawienia
    > po stosunku bez zabezpieczeń.

    masz jakies fobie związane z pogrzebem? Chcesz to sobie organizuj pogrzeby,
    tylko nie wciskaj np katolikom ze to ich obowiązek. Oni swoje znają.

    > Z reguły jednak działa, o ile potraktuje się to rzeczowo. I bez
    > katolskiego oszołomstwa w tle (np. spiralka czy pigułka hormonalna
    > tępiona plakatami z rozszarpanymi zwłokami w tle).

    toż ci tłumacze ze działania takie bez katolskiego oszołomskiego gadania
    (moze dlatego ze tam jest katolików mało) nie zadziałały i niechcianych ciąż
    jest wiecej po wporowadzeniu "edukacji". Tak, tym kraju za kanałem...

    > Łatwiej ukryć aborcję niż regularne kupowanie gumek czy pigułek (które
    > są przez czarną mafię srogo z ambony tępione).

    byłes w jakims kosciele i to słyszałeś czy sam to wymysliłeś? Moze w "Nie"
    czytałeś? Najwiecej do powiedzenia o tym co sie mówi na kazaniach mają ci
    który ich od dawna nie słyszeli... Domyslam sie ze fobie koscielną również
    masz.

    >Ci co nie mają społecznych czy edukacyjnych problemów z antykoncepcją -
    >o aborcji z reguły nie muszą myśleć.

    Fakt, nie miałem poblemu ani z antykoncepcją ani z aborcją. A żone mam,
    dzieci tyle ile chciałem.... Da sie? Da.....

    b.

  • 113. Data: 2011-10-12 11:42:45
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    ty to zapewne wirtuozem jesteś.

    > Marek

    Napisał Marek kelner co rozleje zanim doniesie.

  • 114. Data: 2011-10-12 13:08:52
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Problem... techniczny: w którym momencie wg. ciebie "zaczyna się"
    > człowiek? Zapłodnienie? To spiralka wg. ciebie powinna być nielegalna.
    > Wiedz także, że bardzo duża liczba zapłodnionych jajeczek nie zagnieżdża
    > się, więc aby być konsekwentnym powinieneś badać każde krwawienie
    > miesięczne i ewentualnie odprawiać pogrzeb.

    Albo obrzezać łechtaczkę i zaszyć kobiecie pochwę żeby nie miała żadnej
    okazji ani chcęci :-)
    To jest średnowiecze :-)

  • 115. Data: 2011-10-12 13:13:37
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Wow. Ale odkrycie. Ja to miałem w szkole na biologii. I "Było sobie
    > życie" też jeszcze nie zdelegalizowali - mimo twojej teorii spiskowej.

    > ROTFL

    A wydawało się, że niektórzy rozsądnie gadają :-)
    To jest wynikiem tego straszenia od samego zapłodnienia. Takiego jak moja
    babka chciała mnie zastraszyć bojaźnią boską wskazując na ludzi chodzących o
    kulach jako ofiary boskiej złości.
    Tej dziecięcej indoktrynacji nie da się wyplenić z pamięci jeżeli osobnik
    się jej poddał i uległ :-)

  • 116. Data: 2011-10-12 13:16:53
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Skoro spiralka wg. ciebie jest wczesnoporonna, to każda hormonalna
    > antykoncepcja też jest wczesnoporonna.
    >
    > Ech, ta katolicka propaganda...

    Podobno nawet wyciąganie przed wytryskiem to też grzech :-) A walenie konia
    pewnie to morderstwo ?

    Ja bym poszedł o krok dalej. Wszystkim którzy zadeklarują się jako wierzący
    w cokolwiek należy się dodatkowo prawo wyznaniowe. Czyli za zdradę obcięcie,
    ucinanie rąk lub co najmniej długoletnie więzienie. Natomiast nie mieli by
    prawa wtrącać się do całej reszty :-)

  • 117. Data: 2011-10-12 13:20:29
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> wrote in message
    y.googlegroups.com...
    On 12 Paź, 12:08, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Tia, ale gumki trzeba kupić i jeszcze pani w aptece rozniesie po wsi,
    > więc porządne katolickie małolaty ryzykują.

    > Masz jakieś chore wyobrażenie rzeczywistości.

    On ma dobre wyobrażenie. Dziecko trzeba edukować od najmłodszych lat zamiast
    wpędzać je w klatkę zabobonu.
    Gdybyś tak pojeździł po świecie i pooglądał te wszystkie religie co kilka
    godzin lotu samolotem to byś doszedł do wniosku że to jest jeden wielki kit
    wciskany ludziom żeby mieć nad nimi kontrolę. Słabi psychicznie sie poddali
    :-)

  • 118. Data: 2011-10-12 13:26:53
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:j73rpn$m0t$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > no dobrz, powiedz mi od kiedy zaczyna sie człowiek. Bo widze ze nie w
    > momencie powstania pierwszej komórki.

    ja myślę, że jeszcze przed powstaniem materi czyli w chwili wielkiego
    wybuchu.. tfu 4500 lat temu jak bóg stworzył ziemię jako cenrum
    wszechświata. :-)

  • 119. Data: 2011-10-12 13:29:05
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > czyli ze 30lat temu miałem mówione jak to sie robi - ale był opisny fakt.
    > W prawo, a my wam powiemy jak to robic bezpiecznie. Tylko ze to nie

    Z ciebie to taki talib :-) To jest powód dla którego ludzie młodzi powinni
    uciekać z tego kraju :-)

  • 120. Data: 2011-10-12 13:35:02
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Robert G" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > zrobi.
    > Można być ateistą, albo wierzącym w cokolwiek. Jednak nazywanie publicznie
    > czyichś wierzeń bajkami już jest niestosowne i nie wiem, czy pod jakiś
    > paragraf nie podpada, dlatego myślę, że nie ma co nazywać samej religii
    > bajkami. Niech sobie tam będzie czym chce - dla jednych świętość, dla
    > innych bajki - ale niech nie będzie nachalnie promowana za każdym rogiem i
    > za każdym drzewem... Niech nie bedzie tego w szkołach i przedszkolach - o
    > ile mają status świeckich placówek - niech przestrzeń publiczna będzie

    Mnie też się tak wydaje. Niech religia będzie tam gdzie jej miejsce :-)
    Do obrazy uczuć religijnych to jeszcze daleko :-) Podarcie tej katolickiej
    książki przez Nergala nie kwalifikowało się także :-)
    Natomiast trudno jest uwierzyć w raport po katastrofie TU154M wykonany w 21
    wieku a co dopiero w treść książki, którą ktoś podobno napisał w okolicy
    1wne :-)

    > Nie mam nic przeciwko religii, ale niech ona sobie istnieje obok takich
    > jak ja, Ty, czy inni.

    Ja też nie mam . Niech sobie wierzący usypią górę z piasku aż do nieba albo
    czczą ogień skacząc wokół ogniska ale niech nie zmuszają innych do swojego
    procederu :-)

    Rozsądny głos :-)