  • 131. Data: 2011-10-12 15:20:40
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j747kb$eoh$1@opal.futuro.pl...

    > Różni się tym, że ty przeszedłeś szablonowe etapy indoktrynacji religijnej
    > i się jej poddałeś.

    A ty przeszedłes indoktrynacje w drugą stronę gdy ci wpajano ze religie to
    bzdury. A moze jestes zbyt ograniczony w ciasnocie swego umysłu aby dostrzec
    cos wiecej niz tylko materię.
    Wiec gdzie jest różnica między nami na podstawie której mozna by powiedziec
    ze ty masz racje a ja nie mam?

    > To teraz ja się też zaptam w co ty wierzysz?

    W nauczanie KK sformułowane nieco inaczej niz to napisałeś. Ale generalnie -
    owszem wierzę. Aaaa, zabranym sie jest nie w kosmos, bo kosmos to jednak ta
    materialna strona swiata :-)

    Te pozostałe posty o połykaniu sobie mozesz darować, ani smaczne, ani
    mądre. Zasady zycia chrześcijanskiego są dla nich, nie musisz ich znac,
    czytac i sie stosowac. Wbrew waszym krzykom nikt was do niczego nie zmusza.

    b.

  • 132. Data: 2011-10-12 15:46:31
    Od: "Tornad" <w...@a...com>

    > Po śmierci? nic nie ma. Ciesz sie tym co masz przez okres życia. A co do

    > ciemnej materii i budowy kosmosu to wiemy znacznie więcej niż religie są w

    > stanie zaoferować :-)

    Mnie ciemna materia kojarzy sie z osobnikami, ktorzy pisza takie bzdury.
    Wybacz ale Twoja wiedza na temat ciemnej materii i budowy kosmosu, ktora
    zaopewne znasz z telewizorni, jest tez swego rodzaju wiara. Ona opiera sie na
    odmianie religii, ktorej kaplanem byl niejaki A. Einstein zreszta wyznawca
    jeszcze innej religii.
    Wg mnie cala ta Teoria tez opiera sie na Wierze, ktora ze stanem faktycznym,
    doswiadczeniem i obserwacja niewiele ma wspolnego. Ona opiera sie na
    zalozeniu, ze kazdy "obserwator" niezaleznie od tego czy w stosunku do zrodla
    swiatla sie porusza, stoi a nawet wisi, to ten obserwator "MUSI" zmierzyc te
    predkosc jak rowna c i basta.
    Tymczaem swiatlo rozchodzi sie z predkoscia c w stosunku do nieruchomego,
    kosmicznego ukladu odniesienia, tej bezkresnej prozni, w ktorym i wzgledem
    ktorego odbywa sie wszelki ruch cial niebieskich i swiatlo ma w nim okreslna
    stala predkosc c.
    To bledne zalozenie stalosci c w stosunku do kazdego obserwatora, jest
    sprzeczne z doswiadczeniem chociazby z efektem Dopplera, ktory dziala wlasnie
    z powodu tych roznic predkosci swiatla w stosunku do obiornika bedacego w
    stosunku do medium i zrodla w ruchu.
    Podstawa tego blednego postulatu czy dekretu, jest jeden jedyny ekperyment -
    doswiadczenie Michelsona, ktory zbudowal specjalnie do tego celu
    interferometr, ktorego zasada dzialnia i odpowiednie wymiary (rowne dlugosci
    ramion) uniemozliwaja wykazanie ruchu obrotowego Ziemi w tzw. eterze.
    Natomiast kazdy inny interferometr, np. Sagnaca, na bazie ktorego
    skonstruopwane sa najczulsze zyroskopy strosowane w czolgach, samolotach czy
    satelitach, jest przez wyznawcow TW ignorowany albo co kuriozalne, dowodzi,
    sie ze one dzialaja tylko dzieki Einsteinowi...

    I tez niepomiernie sie dziwie, ze wiekszosc, niby wyksztalconych naukowcow w
    te bajki wierzy. A po zastanowieniu twierdze, ze wierzy bo musi. Student,
    ktoryby na egazimnie z fizyki zaczal powatpiewac w jej genialnosc, nie
    dostanie zaliczenia, docent, ktory na wykladzie powiedzialby ze teraz opowiem
    wam co by bylo gdyby bylo tak jak pan Einstejn sobie to ubzdural, niechybnie
    straci prace...
    Co do religii to owszem tez mam podobne watpliwosci lecz nalezy zauwazyc, ze
    wszystkie prawa fizyczne w tym socjologiczne dzialaja zawsze i wszedzie we
    wszystkich warunkach, w ktorych tylko zajsc moga.
    Jak w teorii wzglednosci odsadza sie kazdego "heretyka" (mojego pokroju) od
    czci i wiary, tak jest w kazdej innej religii. Osobnik, ktory wykazuje
    powatpiewanie, nie ma zycia, bedzie wytykany palcami, bedzie mial trudnosci.
    Byly czasy gdy takich osobnikow palili na stosach lub topili.
    Z drugiej strony religia zawsze i wszedzie byla i jest potrzebna a to z tego
    powodu abysmy sie nawzajem nie wymordowali. Jednak ludzie wierzacy, troche
    boja sie tej Kary Bozej. Jest takie lacinskie przyslowie: vox populi, vox dei.
    Glos narodu, populacji, jest glosem boga.
    Duzo by pisac ale nie mam czasu bo spiesze sie aby na ten kieliszek chleba
    zarobic. I jadac do roboty nie martwie sie, ze wpadne w jakas wyimaginowana w
    chorej wyobrazni czarna dziure lecz zwykla, ktore tu tez nie sa rzadkoscia.
    Tornad

  • 133. Data: 2011-10-12 16:16:34
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Oct 12, 9:08 am, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > In Vitro to zło??? (inna sprawa, że osobiście uważam to za bezsensowny
    > wydatek)

    Zło bo produkuje sie zygot na zapas a potem trzeba je zniszczyc/zabic.
    Zazwyczaj niezbyt precyzyjnie sie o tym mowi.
    Samo zaplodnienie jest ok. Problem jest z nadmiarem zygot uznawanych
    za pelnoprawnych ludzi.

    > Problem... techniczny: w którym momencie wg. ciebie "zaczyna się"
    > człowiek? Zapłodnienie? To spiralka wg. ciebie powinna być nielegalna.
    > Wiedz także, że bardzo duża liczba zapłodnionych jajeczek nie zagnieżdża
    > się, więc aby być konsekwentnym powinieneś badać każde krwawienie
    > miesięczne i ewentualnie odprawiać pogrzeb.

    Mozna rownie dobrze odwrocic pytanie:
    A kiedy czlowiek juz jest?
    Kiedy wyglada jak czlowiek czy dopiero jak zachowuje sie jak czlowiek?
    A kiedy wyglada juz jak czlowiek?

    To jest problem nie rozwiazany. I nie sadze zeby zostal jednoznacznie
    zdefiniowany i ta definicja zaakceptowana przez jesli nie wszystkich
    to przynajmniej przez solidna wiekszosc.
    Dlatego lepiej jest uznac ze zaplodnione jajaeczko to czlowiek. Wtedy
    nie musimy sie martwic czy kogos mordujemy.

    A co do niezagniezdzajacych sie jajeczek to do kolejnej miesiaczki
    takie jajeczko, nawet zaplodnione, albo samo obumrze i sie rozpadnie
    albo moze sie wydostac jeszcze przed miesiaczka. Tak czy siak trudno
    znalezc dowod na smierc takiej istoty. Dlatego nikt sie tym nie
    kłopocze...

    ten watek juz nie :)

  • 134. Data: 2011-10-12 16:17:27
    Od: hk <h...@g...com>

    Koszty budowy mieszkalnictwa Spółdzielnie pokrywały od 60% do 30%.Resztę budżet.
    Póżniej nic nie inwestowały,rozpoczęte osiedla kończył np.ówczesny resort
    górnictwa.Hutnicy tez.Mieszkanka dla swoich pracowników.

    Właściciele mieszkań którzy nie zapłacili za uwłaszczenie,bo za takowe czasem się nie
    płaci.

    Temat jest bardzo skomplikowany i wymaga oddzielnej dyskusji,ale na spokojnie gwoli
    nauki.

  • 135. Data: 2011-10-12 16:31:31
    Od: hk <h...@g...com>

    Mieszkania spółdzielcze były finansowane na poziomie 30 do 60% przez
    spółdzielnie.Resztę pokrywał budzet.
    Pózniej już nikt nie inwestował.Rozpoczęte osiedla przejąl np.resort
    górnictwa,hutnictwa i inni.Dla swoich pracowników.Jako mieszkania lokatorskie.

    Temat jest skomplikowany.

  • 136. Data: 2011-10-12 16:31:35
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Oct 11, 2:05 pm, "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Nie napisałem że nikt nie powinien mieć na własność domu albo mieszkania. Tak
    > jak u Niemców z 15-20% ma je mieć. Reszcie są do niczego nie potrzebne bo ich
    > utrzymanie wykończy ich najpierw finansowo a potem przedwcześnie zaprowadzi do
    > grobu.

    Jakim cudem te wynajmowane mieszkania nie beda oblozone katastrem?

    Albo inaczej:
    Jaki aniolek przyniesie kase na zaplate katastru z wynajmowanego domu?

    Bo cos ci sie logicznosc sypie...

  • 137. Data: 2011-10-12 17:01:04
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dostrzec cos wiecej niz tylko materię.
    > Wiec gdzie jest różnica między nami na podstawie której mozna by
    > powiedziec ze ty masz racje a ja nie mam?

    Równie dobrze możesz założyć, zupełnie HOPOTETYCZNIE
    Może zacytuję:

    No to drugie pytanie - przyjmijmy hipotetycznie ze jednak ..... XXXXX
    ....istnieją, nie mozna go zbadać, nie mozna go udowodnić, kontatów tego
    świata z materialnym nie ma wcale lub są minimalne - czym różni sie twoja
    wiara ze go nie ma, od mojej że on jest?
    "

    UnicodeString XXXXX = SMERFY;

  • 138. Data: 2011-10-12 17:02:14
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > mądre. Zasady zycia chrześcijanskiego są dla nich, nie musisz ich znac,
    > czytac i sie stosowac. Wbrew waszym krzykom nikt was do niczego nie

    No to już wszysko wiemy :-)

  • 139. Data: 2011-10-12 17:09:42
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Tornad" <w...@a...com> wrote in message

> [...]
    > wyimaginowana w
    > chorej wyobrazni czarna dziure lecz zwykla, ktore tu tez nie sa

    Trzeba jednak wiać - przynajmniej tam do ciebie do hameryki gdzie jedni
    drugim nie nakazują określeonego światopoglądu :-)
    Moje dzieci wyjadą jak tylko ukończą edukację, córka może wcześniej :-)

  • 140. Data: 2011-10-12 17:24:36
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    A weź mi powiedz czemu wierzysz w akurat ten odłam religii. Przecież to jest
    religia z Włoch z miasta Watykan. czemu sobie sami nie ustanowicie naszego
    narodowego przywódcy duchowego? Np abepe Petza czy kogoś innego tylko
    płacicie na włoski zakon? Albo czemi nie wierzysz w Amona RA? Albo w boga
    Skola, który o ile pamietam, pod postacią wilka zjadał słońce powodując jego
    zaćmienie. Wikingowie wierzyli w to bardzo głęboko, tak samo jak w boga
    wyładowań atmosferycznych Thor'a ?
    Skąd u ciebie ta wiara akurat w religie z obcego kraju, z Włoch ?