  • 201. Data: 2011-10-13 19:37:57
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 16:31, quent pisze:

    > Nie

    Kłamiesz.

    Kiki napisał:
    "
    Ale prawo do dziedziczenia czy ślubu to nie żadne specjalne prawo. Skoro
    się kochają to czemu im zabronić?
    "

    Twoja odpowiedź:
    "
    O ślubie pisałem już.
    Z powodów pryncypialnych!
    "

  • 202. Data: 2011-10-13 19:44:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 16:56, m4rkiz pisze:

    > czy otwarcie promowany homoseksualizm jest spolecznie szkodliwy to sobie

    Nie chodzi o promowanie tylko o niedyskryminowanie.

    > mozna podyskutowac, pamietajac o tym ze spoleczenstwo spoleczenstwu
    > nierowne

    Ano. Ludzie tobie podobni tworzą społeczeństwa mające pojęcia typu
    "Rassenschande".

    > ale w to ze wplywa na rozmnazanie i zainteresowanie partnerami plci
    > przeciwnej to chyba nie watpisz?

    No i?

    > wiem ze polityczna poprawnosc nie pozwala tego tak okreslac ale
    > dla czlowieka z niewypranym mozgiem powinno byc w miare oczywiste ze jest
    > to choroba\kalectwo, niezaleznie od tego co zgromadzenia tych czy innych
    > psychologow uchwalaja

    Zatem kapłaństwo katolickie to też choroba i kalectwo. CBDO ;->

    > mozna sie urodzic bez reki i zyc z tym odnoszac sukcesy wieksze niz
    > wiekszosc ludzi, mozna tez zyc odczuwajac pociag do tej samej plci

    Rydzyk mózg ci wyprał i wykrochmalił.

    > i o ile wali mnie to kto kogo i w jaki sposob rucha to nazywanie tego
    > normalnoscia jest poprawne tylko o tyle o ze pewien odsetek zawsze tak ma
    > i nie powino sie ich z tego powodu dyskryminowac, zupelnie niekoniecznie
    > jednak zapewniajac wszystkie mozliwe bonusy ktore mieliby gdyby jednak
    > homoseksualistami nie byli, ale w koncu mamy socjalizm, prawda?

    Ty byś wołał jakiś szariat najwyraźniej.

  • 203. Data: 2011-10-13 19:52:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 20:51, m4rkiz pisze:

    > ja nie twierdze ze od tego zaraz jeden z drugim zaczyna sie ruchac po
    > krzakach, ale wplyw na postrzeganie seksualnosci, zwlaszcza u co
    > mlodszych odbiorcow moze o wiele wiekszy niz sie wydaje

    Postrzeganie - tak. Ale nie ma to wpływu na własną seksualność. Jedyne
    co się może zmienić, to swobodniejsze "wyjście z szafy" ludzi o
    orientacji innej niż 100% hetero, dzięki czemu nie będzie gejów
    sfrustrowanych w heteroseksualnych związkach "na siłę" dla zachowania
    pozorów.

    Skoro ty się tak boisz "spedalenia" przez rzekome "promowanie", to sam
    musisz ukrywać swoje homoseksualne tendencje.

    Dysfunkcja. Rassenschande.

  • 204. Data: 2011-10-13 19:53:32
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-13 21:37, Andrzej Lawa pisze:
    > Kłamiesz.

    Pała z logiki.
    Wróć jak załapiesz o co chodzi.

    www.elipsa.info

  • 205. Data: 2011-10-13 19:55:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 21:18, quent pisze:

    > Zrównanie związków homo z małżeństwem rozpowszechnia kłamstwo na temat
    > sensu ludzkiej płciowości.Moc tego kłamstwa doświadczyły na sobie

    Jakie kłamstwo??

    > zarówno starożytna Grecja (skutkiem deprawującej roli Sparty w tym
    > zakresie) i Cesarstwo Rzymskie (warto sobie poczytać - tak już kiedyś
    > było i jak się skończyło?), jak i biblijna Sodoma i Gomora.

    No taaaak. Kara boża...

  • 206. Data: 2011-10-13 19:59:21
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zatem kapłaństwo katolickie to też choroba i kalectwo. CBDO ;->

    poniekad, hamowanie zdrowych popedow konczy sie w kk czesto w bardzo
    niemily sposob, tyle ze nikt tam nie twierdzi ze to norma i powinni
    zalegalizowac zwiazki ksiedza z ministrantem, prawda?

    > Rydzyk mózg ci wyprał i wykrochmalił.

    uwazam go za takiego samego oszoloma jak np. biedronia, palikota czy
    innych z tych okolic

    > Ty byś wołał jakiś szariat najwyraźniej.

    bo nie uwazam doroslych facetow w balonikach za rzecz normalna?
    http://www.portalwww.eu/pl/artykuly/2011/6/19/wszysc
    y-chca-kochac/

    chca miec te same prawa co inni, chca miec ustawy o 'mowie nienawisci'
    a robia wszystko co sie da zeby zwrocic na siebie uwage, wyjsc na
    dewiantow

    sorry ze nie chce zeby ktos z tej bandy mogl adoptowac dzieci, do
    wychowania dziecka trzeba miec glowe a nie popieprzac po paradach
    z gola dupa w rozowych piorkach

  • 207. Data: 2011-10-13 21:11:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

> [...]
    >
    > ja nie twierdze ze od tego zaraz jeden z drugim zaczyna sie ruchac po
    > krzakach, ale wplyw na postrzeganie seksualnosci, zwlaszcza u co

    Jeszcze raz powtarzam, że popęd do ruchania określonej płci siedzi w głowie,
    a nie jest wyuczony.
    A nawet jak rówieśnicy w liceum się zabawią w obrębie tej samej płci to
    złego się stanie?
    I tak końcowe preferencje sekualne determinują geny i mózg. Można
    wszystkiego spróbować w życiu nie ?

  • 208. Data: 2011-10-13 21:16:37
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Zatem kapłaństwo katolickie to też choroba i kalectwo. CBDO ;->

    To jest po części też cynizm. Mimo to większość z nich wierzy w to co
    opowiada. Usiłowałem nie raz w życiu zagadać zakonnika czy księdza,
    chociażby jadąc expresem do warszawy i nigdy nie mogłem wyciągnąć od nich
    prawdy. Dla mnie to księża dzielą się na cyników i wypranych przez
    środowisko w którym się wychowali.
    Powiedzcie moi mili ilu z was przechodziło religijne pranie mózgu i
    zastraszanie, wywoływanie poczucia winy i strachu przed niewidzialnymi
    istotami?

  • 209. Data: 2011-10-13 21:22:54
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mądrze prawisz. Gdybyśmy mieli spryt jaki mamy a mentalność jak niemcy to
    > byśmy trzymali za jaja całą Europę.
    >
    > Marek

    Jaki spryt? Polak to porażka ewolucji. Mieszanka w kolejności jak w genach
    przyporządkowali. Ruski, Żyd, Niemiec, Szwed i Tatar. Dalej całą reszta Europy
    i Azji. Słowianina nie wymieniłem bo jest go niewiele i trochę się wstyd
    przyznać że to geny przygłupów i kalek. Bo takich zostawili jak na południe
    wywędrowali. Z takiego super koktajlu powinien wyjść osobnik bitny ale z
    gołębim sercem. Bystry do interesów. Karny, pracowity, kochający przestrzeń i
    przyrodę. A wyszedł bitny bo wpierdoli żonie jak mu nie będzie pozwalała
    telewizora z domu wynieść. Ale i tak wyniesie, sprzeda za 10% wartości, potem
    się ochleje i będzie spał obrzygany na cudzym klombie. Spryt Polaka jest mniej
    więcej taki. Przyszła wróżka do Polaka i mówi że da mu co tylko będzie chciał.
    Jest jeden warunek, sąsiad dostanie dwa razy tyle. To co chce, pyta. Żeby mi
    jedno jajo uschło. Jakie to szczęście od Boga że moi nie stąd byli. I niby po
    trzystu latach powinienem już wyrównać w dół do aborygenów. A nawet niewielkie
    różnice w genach nie pozwalają.

  • 210. Data: 2011-10-14 05:55:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 23:16, kiki pisze:

    > Powiedzcie moi mili ilu z was przechodziło religijne pranie mózgu i
    > zastraszanie, wywoływanie poczucia winy i strachu przed niewidzialnymi
    > istotami?

    Biorąc pod uwagę statystyki - zapewne większość.