  • 1. Data: 2014-07-10 07:27:40
    Temat: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
    Od: michał <m...@n...eu>

    Witam
    Mam w ogródku wielkiego świerka, na wysokość 3 piętra. Sąsiedzi się boją
    że może upaść. Wystąpiłem o pozwolenie, był jakiś człowiek z UM i
    powiedział że pozwolenie wyda bez problemu bo drzewo jest za wysokie.
    W zamian za wycięcie tego mam posadzić 2 nowe.
    I mam pytanie czy za pozwolenie się płaci - gapa ze mnie bo zapomniałem
    zapytać a wyjechałem na urlop, a na necie czytałem że płaci się za cm
    nawet jak jest pozwolenie.

  • 2. Data: 2014-07-10 08:19:48
    Temat: Re: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 10.07.2014 07:27, michał pisze:
> [...]
    > I mam pytanie czy za pozwolenie się płaci - gapa ze mnie bo zapomniałem
    > zapytać a wyjechałem na urlop, a na necie czytałem że płaci się za cm

    te ceny za wycinkę są horrendalne, ale zdaje się osoby indywidualne są
    traktowane nieco ulgowo, między innymi właśnie nie płaci się gdy ma się
    zgodę i posadzi się w zamian jakieś drzewo.
    W każdym bądź razie pilnuj sobie tego aby urząd sie dowiedział co i
    gdzie posadziłeś, bo znany jest mi przypadek gdzie, owszem drzewa
    zamienne posadzili, ale urząd się tego nie dowiedział i wysłał pocztówkę
    z info że 50.000zł jest do zapłacenia... a sprawa szła bardziej o jakieś
    krzaki, chaszcze które straszyły w okolicy a nie jakieś ładne duże drzewa.

  • 3. Data: 2014-07-11 12:11:10
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > 50.000zł jest do zapłacenia... a sprawa szła bardziej o jakieś krzaki,
    > chaszcze które straszyły w okolicy a nie jakieś ładne duże drzewa.

    Czy jasnie panujacy maja wymagania co do gatunku sadzanych drzew, czy liczy
    sie sztuka?
    Sadzajac drzewo owocowe mozna z nim pozniej zrobic co sie chce.

    Tmek

  • 4. Data: 2014-07-11 12:38:48
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "michał" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >zapytać a wyjechałem na urlop, a na necie czytałem że płaci się za cm nawet

    Jak masz pozwolenie nie zapłacisz nic, no poza samym kosztem wycinki.