  • 1. Data: 2014-07-09 14:34:22
    Temat: kolanko mosiezne do karchera po stronie wysokocisnieniowej
    Od: Adam <a...@g...com>

    No cze :)

    Mam karchera serii K7 (mosiezna pompa, w teorii ~160 bar). Kupilem sobie
    taki beben / zwijak na 30m weza wysokocisnieniowego:

    http://allegro.pl/beben-waz-cisnieniowy-do-karcher-z
    wijak-30m-i4390326107.html

    Na zdjeciu widac nypel mosiezny - zeby wszystko bylo na cacy musialbym
    dolaczyc do niego kolanko nyplowe (wtedy waz ladnie wejdzie otworem
    z boku bebna do nawijaka). I tu mam zagwozdke bo teoretycznie wszystkie
    kolanka sa na cisnienie robocze 10bar, a karcher generuje ~150 bar.

    I tu pytanie do praktykow - czy takie zwykle mosiezne kolanko 3/8'
    nie wytrzyma cisnienia i moze peknac (obawiam sie raczej nawet ze
    wybuchnac) ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2014-07-10 10:31:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 lipca 2014 14:34:22 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > I tu pytanie do praktykow - czy takie zwykle mosiezne kolanko 3/8'
    > nie wytrzyma cisnienia i moze peknac (obawiam sie raczej nawet ze
    > wybuchnac) ? :)

    Znalazlem kolanko hydrauliczne do 160 bar za 17 pln wiec problem nieaktualny:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.