  • 1. Data: 2014-07-08 19:02:23
    Temat: nowoczesne świetłówki - czy to się nadaje do domu ?
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Czy warto kupić takie lampy ze świetlówkami jako alternatywę
    zwykłych żarówek ?

    W internecie jest bardzo mało informacji na ten temat. Jeśli ktoś takich
    szuka to głównie do
    oświetlania akwarium. Chodzi o lampy typu plafonowego z 2 świetlówkami
    max 24W. Było by to
    główne oświetlenie w pokoju dziennym, sypialni i może jeszcze innych
    pomieszczeniach. Osobiście
    mam złe doświadczenia z tego rodzaju oświetleniem ale miałem do
    czynienia głównie ze
    starymi lampami które buczały, migały, świeciły dziwnie.

  • 2. Data: 2014-07-08 22:32:22
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 8 lipca 2014 19:02:23 UTC+2 użytkownik ww napisał:
> [...]
    >
    > czynienia głównie ze
    >
    > starymi lampami które buczały, migały, świeciły dziwnie.

    Nie nadają się. Ślepnie się od nich, światło mruga, dostaje się od tego raka mózgu, w
    środku jest TRUJĄCA RTĘĆ i TRUJĄCY LUMINOFOR.