  • 11. Data: 2010-05-23 21:12:23
    Temat: Re: Wykończenie łazienki - kosztorys.
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    news:1kyzrdpc8d1o2.1syli75sxq4a3$.dlg@40tude.net...
    > Cóż, kwestia dotarcia do odpowiedniego klienta. Ja widocznie nie umiałem,
    > bo normalnych klientów miałem 1 na 10.

    :) to prawie tak jak u mnie.. z tym iz ja mowie o wykonwcach :), z
    sciekawosci ile brales za zrobienie sufitow ze stelarzem ? i welna...
    praktycznie bez skosow..

    Pzdr
    Yzedef

  • 12. Data: 2010-05-23 21:12:32
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message

    > Co teraz robisz?
    > Powiem Ci, ze na zaufanego wykonczeniowca gotow bylem czekac cale
    > miesiace, inna sprawa, ze moglem. Ale nie przychodzil bo ma caly czas
    > robote rowniez w Warszawie. Patrzac na to widac, ze da sie przyzwoicie
    > zyc, bo stawki nie widze zeby u niego spadly. Place i sie nie madrze.

    Właśnie. Dzisiaj pruje kolejny skos w kolejnym pokoju. Co widzę. Profile są
    puste, wełna nie dolega, jakby jej za mało, wiało między płytami i wełną.
    Ale rozbieram, bo woda sie nalała z veluxa, który jest źle zamontowany.
    Ogólnie było w pokoju i zimno i ciekło na granicy skosu i ściany.
    Trudno mówić o użeraniu się skoro wystarczy odwrócic głowę i już wykonawca
    chce nas oszukać.

    Przypomnę wierszyk

    Ty masz oczy żeby patrzały,
    Ja mam rece i nimi kręcę,
    Kto ma oczy z korka,
    Będzie płacił z worka

    Tak śpiewają ci panowie, którzy grają na giełdach w 3 karty :-)

    Z budowlańcami jest to samo. Przy tobie miesza zaprawę zgodnie z przepisem,
    jak odwrócisz się to już jej nie zamiesza albo nie wsadzi wełny tam gdzie
    powinien.

  • 13. Data: 2010-05-23 21:18:46
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Obijam się :) Przygotowuję podwaliny pod jakiś biznes handlowy,
    > prawdopodobnie też w pokrewnej branży (wyposażenie łazienek). Mam też
    > kilka
    > innych pomysłów. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    www.alibaba.com

    Tam szukaj dostawców. Wszyscy lokalni dealerzy kupują w Chinach.

    Chińczyk sprzeda każdemu. Tam nie ma umów o "rejonizacji". Płacisz i masz.
    Są uczciwi, nie wypytują i odpowiadają natychmiast. Maja skype, MSN i Online
    Trader'a z alibaby - taki komunikator. Jak znasz Angielski to jutro masz
    towar :-)
    FOB oznacz cena z załadunkiem na statek. Resztę płacisz ty czyli za
    transport i cła.
    Możesz poprosić żeby opłacili transport jakoCPT albo CIT.. mają lepsze
    stawki :-) Np DHL z Chin kosztuje 1/4 tego co od nas do Niemiec

  • 14. Data: 2010-05-23 21:19:54
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Z budowlańcami jest to samo. Przy tobie miesza zaprawę zgodnie z
    > przepisem, jak odwrócisz się to już jej nie zamiesza albo nie wsadzi wełny
    > tam gdzie powinien.

    A nie, welny nie odpuszczam i koncze sam. :-)
    Facet robi u mnie w gresie i powiem szczerze, ze jestem zaskoczony patrzac
    jak kladzie klej na sciane i plytke. Nic mu nie mowilem a zobaczylem przez
    przypadek. Poprzedni cudacy kleili plytki na placki. Wyszlo jak trzeba bylo
    zrywacz czes, bo gres bez fugi nie kwalifikowal sie do gresu bez fugi.
    Wszystkiego zerwac sie nie dalo choc pewnie lepiej by bylo i niestety
    niektore plytki pusto stukaja jak sie po nich idzie. No trudno, nie zerwe
    kilkadziesiat metrow posadzki.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2010-05-23 21:19:56
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > No coz bywa.

    My możemy tylko gdybać :-)..

  • 16. Data: 2010-05-23 21:22:03
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > My możemy tylko gdybać :-)..

    No oczywiscie nic napewno nie wiemy, ale Scream nie raz udowodnil, ze wie o
    czym pisze.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2010-05-23 21:23:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 23:03:41 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > A to powodzenia zycze.

    Dzięki :) Jak już coś uruchomię, to może zaspamuję grupę :)

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2010-05-23 21:24:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 23:12:23 +0200, Yzedef napisał(a):

    > :) to prawie tak jak u mnie.. z tym iz ja mowie o wykonwcach :), z
    > sciekawosci ile brales za zrobienie sufitow ze stelarzem ? i welna...
    > praktycznie bez skosow..

    Różnie. Starałem się niczego nie rozliczać wg stawki za metr, zawsze
    podawałem cenę za całość. Ale cena w okolicach 45-50.

    --
    best regards,
    scream

  • 19. Data: 2010-05-23 21:24:16
    Od: "kiki" <k...@k...net>

> [...]
    > niestety niektore plytki pusto stukaja jak sie po nich idzie. No trudno,
    > nie zerwe kilkadziesiat metrow posadzki.

    OOOOOO czyli ty też słyszysz ten wierszyk "benkklarza" ? :-) Też widzisz,
    że oszukują byle szybciej, bo nie wierzę że był idiotą aż takim. Raczej
    oszustem.

  • 20. Data: 2010-05-23 21:25:45
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > Możesz poprosić żeby opłacili transport jakoCPT albo CIT.. mają lepsze
    > stawki :-) Np DHL z Chin kosztuje 1/4 tego co od nas do Niemiec

    A czy Ty mozesz wyjasnic te wszystkie akronimy? Minimalne ilosci zamawianego
    towaru, rozliczenia gdzie, kiedy, jak i w czym? Sa tam podane koszty
    transportu?

    Pozdro.. TK