  • 21. Data: 2010-05-23 21:27:31
    Temat: Re: Wykończenie łazienki - kosztorys.
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message
    news:htc69t$6iu$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > No oczywiscie nic napewno nie wiemy, ale Scream nie raz udowodnil, ze wie
    > o czym pisze.

    Nie nie. Kiedyś mnie wyśmiał jak może mi się ściana robić zimna, która
    wyrównali płytami KG na placki i od góry powyżej sufitu wysysało
    podciśnienie albo wpuchało nadciśnienie. A ściana lodowata, ocieplone
    wszystko. Nie kumał tego :-)
    Myślę, że my tu w kilku jakbyśmy komisyjnie chodzili po budowach to byśmy
    więcej fuszerek wyplenili niż wszyscy wykonawcy i kierownicy budów razem
    wzięci :-)

  • 22. Data: 2010-05-23 21:30:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 23:18:46 +0200, kiki napisał(a):

    > Tam szukaj dostawców. Wszyscy lokalni dealerzy kupują w Chinach.
    (...)

    Oj Kiki :)
    Skąd pomysł, że będę ściągał tanią chińską tandetę do Polski? :)))

    Zresztą podam Ci prosty przykład - zapewne widzisz ile na alibabie jest
    ofert z panelami prysznicowymi, np. takich:
    http://www.aliexpress.com/product-fm/289378891-acryl
    ic-shower-panel-wholesalers.html
    Cena 60-70$ w zależności od kogo kupujesz, do tego transport (statek, bo
    tańszy), w Polsce cło i vat.
    Otóż w polskim Allegro taki panel kosztuje 260 zł, czyli +/- 80 usd. W tym
    jest już zysk importera.
    Opłacalność jest zerowa, chyba że ściągniesz od razu cały kontener :))

    A Ty masz coś wspólnego z importem z Chin?

    --
    best regards,
    scream

  • 23. Data: 2010-05-23 21:32:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 23:27:31 +0200, kiki napisał(a):

> [...]
    > wyrównali płytami KG na placki i od góry powyżej sufitu wysysało
    > podciśnienie albo wpuchało nadciśnienie. A ściana lodowata, ocieplone

    Kiki, ja nigdy nie twierdziłem, że jestem nieomylny :)

    --
    best regards,
    scream

  • 24. Data: 2010-05-23 21:33:39
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > A czy Ty mozesz wyjasnic te wszystkie akronimy? Minimalne ilosci
    > zamawianego towaru, rozliczenia gdzie, kiedy, jak i w czym? Sa tam podane
    > koszty transportu?

    http://www.forumcelne.pl/viewtopic.php?t=50

    Tu masz wszystko.

    Minimalnych ilości zamawianego towaru nie ma. Z Chińczykiem możesz
    negocjowac cenę i zawsze ci opuści.
    Nie ma mafijnych układów, że ten temu nie sprzeda albo ten temu nie wchodzi
    na rynek.
    Kupujesz od 1 sztuki do kontenerów albo zamawiasz wyroby wg własnego
    projektu w dowolnej branży.

  • 25. Data: 2010-05-23 21:36:16
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > OOOOOO czyli ty też słyszysz ten wierszyk "benkklarza" ? :-) Też
    > widzisz, że oszukują byle szybciej, bo nie wierzę że był idiotą aż takim.
    > Raczej oszustem.

    Powiem Ci, ze nie mam pojecia czemu to zrobil. Wyobraz sobie, ze wzial
    zaliczke, jakas tam czesc metrow tego co zrobil a rozliczyc mielismy sie na
    koniec. Pozniej w ogole sie nie pokazal i zeby bylo smieszniej zostawil tez
    narzedzia. :-)) O dziwo poprzedni zrobil to samo. Zupelnie jakby sie
    wczesniej zmowili. :-) Nie wiem, moze pili to samo? Rozliczeniowo pewnie
    nawet wyszedlem do przodu, ale przeciez nie o to chodzi. Ten ktory robi
    teraz, a dokanczal tez po poprzednich idiotach w ogole nie chce odemnie
    kasy, nawet nie pytalem ile wezmie za lazienke, normalnie ideal az strach
    pomyslec czy moze naprawde tak byc?

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2010-05-23 21:37:05
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Kiki, ja nigdy nie twierdziłem, że jestem nieomylny :)

    Ale czujesz problem z tymi plackami pod płutą, która wystaje ponad sufit
    podwieszany? Teraz czujesz? :-)

  • 27. Data: 2010-05-23 21:37:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 23:37:05 +0200, kiki napisał(a):

    > Ale czujesz problem z tymi plackami pod płutą, która wystaje ponad sufit
    > podwieszany? Teraz czujesz? :-)

    Nieznamsie :)

    --
    best regards,
    scream

  • 28. Data: 2010-05-23 21:37:58
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Kupujesz od 1 sztuki do kontenerów albo zamawiasz wyroby wg własnego
    > projektu w dowolnej branży.

    No dzieki, byc moze bedzie mi przydatne.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2010-05-23 21:39:37
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > Opłacalność jest zerowa, chyba że ściągniesz od razu cały kontener :))

    Przecież o to chodzi żeby brać po kontenerze :-) Chyba, że znajdziesz
    niszowy produkt. Szukaj na Alibabie przynajmniej bedziesz miał ceny ile i co
    warte.

  • 30. Data: 2010-05-23 21:40:13
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Opłacalność jest zerowa, chyba że ściągniesz od razu cały kontener :))
    >
    > A Ty masz coś wspólnego z importem z Chin?

    A ciekawe jak jest z gwarancjami. Przy takiej przebitce to chyba na bazarach
    mozna handlowac i to za kazdym razem na innym, bo podejzewam, ze odeslac
    tego sie nie oplaci. Tajemnica sukcesu to pewnie ilosc.

    Pozdro.. TK