  • 31. Data: 2010-05-23 21:42:47
    Temat: Re: Wykończenie łazienki - kosztorys.
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message
    news:4463xp6fn689$.lkfy5zq6d02b$.dlg@40tude.net...

    > (...)
    >
    > Oj Kiki :)
    > Skąd pomysł, że będę ściągał tanią chińską tandetę do Polski? :)))
    >
    > Zresztą podam Ci prosty przykład - zapewne widzisz ile na alibabie jest
    > ofert z panelami prysznicowymi, np. takich:
    > http://www.aliexpress.com/product-fm/289378891-acryl
    ic-shower-panel-wholesalers.html
    > Cena 60-70$ w zależności od kogo kupujesz, do tego transport (statek, bo

    Taki panel ma plusy. Jak się zepsuje to do kosza i kupujesz nowszy,
    ładniejszy.
    Kiedyś pisałem jak do polskiej baterii nie mogłem dostać mieszacza. Kupiłem
    Chińską za 1/5 ceny i wyglądającą identycznie..
    Mieszacze do chińskich sa po kilkanaście złotych. Do tej chcieli 250 :-)
    Długo tak nie pociągną.

  • 32. Data: 2010-05-23 21:46:22
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Kupiłem Chińską za 1/5 ceny i wyglądającą identycznie..
    > Mieszacze do chińskich sa po kilkanaście złotych. Do tej chcieli 250 :-)

    A wiesz co, kiedys slyszalem jak taka bateria chinska dziala. Slychac ja z
    parteru na strychu. Na dzis dzieki, kupilem Kludi.

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2010-05-23 21:52:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 23:40:13 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > A ciekawe jak jest z gwarancjami. (...)

    Np. tak:
    http://tinyurl.com/32y5db5 (post bdronka)

    --
    best regards,
    scream

  • 34. Data: 2010-05-23 21:57:17
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A ciekawe jak jest z gwarancjami. Przy takiej przebitce to chyba na
    > bazarach mozna handlowac i to za kazdym razem na innym, bo podejzewam, ze
    > odeslac tego sie nie oplaci. Tajemnica sukcesu to pewnie ilosc.

    Gwarancji jako takiej nie ma. Dadzą ci ileś sztuk extra i ty jesteś
    gwarantem. Nie jest tak źle jak się wydaje.
    Ale są fabryki co normalnie reklamacje przyjmują. Nie trzeba odsyłać nawet.
    Wszystko zależy ile wynegocjujesz i czy się gwarancja opłaca.
    Przeważnie duzi odbiorcy jadą na załadunek sprawdzać wszystko :-)

  • 35. Data: 2010-05-23 21:59:49
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message

    Rozliczeniowo pewnie
    > nawet wyszedlem do przodu, ale przeciez nie o to chodzi.

    Pewnie, że nie o to chodzi. Mnie też zostawiali narzędzie :-)

  • 36. Data: 2010-05-23 22:05:42
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > Np. tak:
    > http://tinyurl.com/32y5db5 (post bdronka)

    Nie prawda. Do mnie przyjechał serwis kabin z Castoramy. Nie był to gość z
    marketu ale serwisant importera. Zero dyskusji, zgłosiłem i był za kilka
    dni.
    Pamiętaj, że makket ma bat na dostawców. Zatrzyma im płatności. Castoramie
    nie zależy na złej opinii i zmusi dostawców do wywiązywania sie..

  • 37. Data: 2010-05-23 22:12:48
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > A wiesz co, kiedys slyszalem jak taka bateria chinska dziala. Slychac ja z
    > parteru na strychu. Na dzis dzieki, kupilem Kludi.

    Się nie zgodzę, kupiłem jedną polską taka za 350 zł.
    Po roku padł mieszacz, dodatkowo dawała bardzo duże opory przepływu.
    Kupiłem sobie teraz chińska za 150 zł w ładnym pudełeczku w ładnym woreczku
    z materiału z uszczelkami z sitkiem z rozetkami i mimośrodami. Działa dużo
    lepiej od tej polskiej i kosztuje o wiele mniej.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 38. Data: 2010-05-23 22:15:08
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > Pamiętaj, że makket ma bat na dostawców. Zatrzyma im płatności. Castoramie
    > nie zależy na złej opinii i zmusi dostawców do wywiązywania sie..

    Ostatnio reklamowalem dwoje drzwi Classena. Odpisali mi, ze drzewo
    dobierane, suszone, bez wad i ze mam wilgoc w domu, tylko ze te drzwi
    zrobione sa z tektury. Nie ma w nich zadnego ramiaka drewnianego. Kupione w
    markecie rzecz jasna tanie do kotlowni, spizarni i garazu. Jedne mi uznali a
    teraz pisza takie pierdoly. Kupilem drzwi Wloszczowej w normalnym sklepie
    drozsze o jakies 20zl ale jakos nieporownywalna nawet na wage i widac lite
    drzewo w okolicy zamka i klamki. W zyciu drzwi z marketu.
    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2010-05-23 22:19:56
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Się nie zgodzę, kupiłem jedną polską taka za 350 zł.

    Niezgodze, ze slyszalem jak dziala? Jak slyszalem to slyszalem. Moge je
    kupic bardzo tanio, ale nie skorzystalem.

    > Po roku padł mieszacz, dodatkowo dawała bardzo duże opory przepływu.

    Kludi nie jest polska bateria, wiec sie nie wypowiem w tym porownaniu.

    > Kupiłem sobie teraz chińska za 150 zł w ładnym pudełeczku w ładnym
    > woreczku z materiału z uszczelkami z sitkiem z rozetkami i mimośrodami.
    > Działa dużo lepiej od tej polskiej i kosztuje o wiele mniej.

    Coz chinska bateria nie jedno ma imie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2010-05-23 22:26:52
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niezgodze, ze slyszalem jak dziala? Jak slyszalem to slyszalem. Moge je
    > kupic bardzo tanio, ale nie skorzystalem.

    Sprostowanie :), się nie zgodzę że tanie chińskie baterią są zawsze złe:P
    A i ta tania oczywiście nie hałasuje :).

    Się mi też przypomina jeden test jaki przedstawiciele polskich firm robili,
    po to aby pokazać że chińskie umywalki są do kitu ( a są kilka razy tańsze).
    Więc nalewali wodę do umywalki i trzymali ją tam 2 godziny. W chińskich się
    pokazywała woda od spodu tzn. pociła się przez pory, w polskiej tego nie
    było. Kluczowe były te 2 godziny. No niby wszytko Ok chińskie shit, ale z
    drugiej strony kto teraz trzyma wodę w umywalce przez 2 godziny?
    Ja nawet nie wiem gdzie mam korek do umywalki :).

    Pozdrawiam
    Michał