  • 1. Data: 2015-12-30 09:14:37
    Temat: Wylewki miksokretem przy temp -1 st C
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Znajomy ma mieć robione wylewki betonowe miksokretem. Dom przygotowany,
    ogrzany do co najmniej +10 st, ale na dworze jest -1 i ekipa się
    zbiesiła, że na mrozie oni nie będą szykować mieszanki.

    Czy słuszne są ich obawy?
    Przecież woda ma plus kilka stopni, zanim w mieszalniku to zamarznie to
    już dawno będzie w domu na podłodze.
    Mylę się?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-12-30 09:16:53
    Temat: Re: Wylewki miksokretem przy temp -1 st C - poprawka: na dworze -5
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-12-30 o 09:14, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Czy słuszne są ich obawy?
    > Przecież woda ma plus kilka stopni, zanim w mieszalniku to zamarznie to

    Poprawka: na dworze jest minus 5.

    --
    MN

  • 3. Data: 2015-12-30 10:25:13
    Temat: Re: Wylewki miksokretem przy temp -1 st C
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 09:14:37 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Przecież woda ma plus kilka stopni, zanim w mieszalniku to zamarznie to
    > już dawno będzie w domu na podłodze.

    Można dodać uszlachetniacz do betonu, Beton wiążąc wydziela ciepło więc do
    -5 niby można lać, tylko myślę tu nie tyle problemem jest zimno dla betonu,
    co zimno dla ludzi.

    --
    scruffty

  • 4. Data: 2015-12-31 09:58:50
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    Witam!
    Sądzę, że firma wie, co robi.Przecież tego kreta trzeba potem umyć.A jeśli zestanie
    tam odrobina wody,to może być bida.
    A, co to już do lipca ma tak być?Czy gościu ma tak napięty grafik?
    Zimą warto warto zostawić sobie trochę luzu...
    pozdrawiam.abomito

  • 5. Data: 2015-12-31 14:43:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-12-31 o 09:58, dolniak pisze:
    > A, co to już do lipca ma tak być?Czy gościu ma tak napięty grafik?
    > Zimą warto warto zostawić sobie trochę luzu...

    To jedyne prace mokre, które pozostały.
    Dom szkieletowy.

    Za miesiąc-dwa ma się wprowadzać. Nie może czekać z wylewkami do wiosny.

    Zresztą - już dzisiaj są zrobione.

    --
    MN