  • Data: 2010-10-02 18:19:58
    Temat: Wymiary piecy na ekogroszek
    Od: hk <h...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś zostałem zastrzelony takim tematem:
    Jaka powinna być szerokość drzwi do kotłowni w której ma stać piec na
    ekogroszek (taki na 23-25kW). W projekcie jest 90cm, ale czy piec przez
    te drzwi się bokiem zmieści? Mało który ma mniej niż 90cm, jeśli już to
    88, nawet jak nie wprawi się futryny to otwór 90 jest na styk. Większość
    pieców jakie znalazłem na googlach ma dziewięćdziesiąt parę cm
    głębokości, a są i >100. Czy drzwi do kotłowni powinny być szersze niż
    100cm, czy po prostu kocioł daje się oddzielić na czas transportu od
    zasobnika na paliwo i w rezultacie liczy się nie głębokość zestawu a
    szerokość poszczególnych "kawałków"?
    Sorki za tę lameriadę ale nie mam się kogo zapytać...