  • 31. Data: 2012-01-17 09:47:34
    Temat: Re: Wytrzymalosc dachu
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-01-17 10:38, Lagod pisze:

    > Oczywiście. Przecież to podstawowe dane do obliczeń.

    U mnie od samego śniegu jest przyjęte 1134kN/m2
    Do tego jest jeszcze kilka (naście) wariantów obliczeńs z kombinacją
    śnieg+wiatr, śnieg+wiatr+człowiek, śnieg na połowie dachu itd itp

    ________MAT_______

  • 32. Data: 2012-01-17 10:18:29
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-01-17 09:43, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Co niemal na jedno wychodzi. U mnie krokwie były w projekcie 8x16.
    > Krycie blachą, ale w uwagach napisano że uwzględniono do obliczeń krycie

    A ja miałem lekki dach (kryty gontem bitumicznym, więc dochodzi tylko
    ok. 2000kg płyty OSB 25mm).

    M.

  • 33. Data: 2012-01-17 11:06:42
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Lagod napisał:

    > U mnie od samego śniegu jest przyjęte 1134kN/m2
    > Do tego jest jeszcze kilka (naście) wariantów obliczeńs z kombinacją
    > śnieg+wiatr, śnieg+wiatr+człowiek, śnieg na połowie dachu itd itp

    No to i ja teraz się podszkoliłem i wiem, że tu:
    https://picasaweb.google.com/robercikus/14Stycznia20
    12#5697578155356814178
    stoi, że mój dach wytrzyma 2,72 kN/m2 od strony nawietrznej i 1,60 kN/m2
    od zawietrznej, zatem coś chyba poknociłeś z tymi 1134 kN/m2, może 1134

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 34. Data: 2012-01-17 11:41:32
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-01-17 12:06, Robert G pisze:
> [...]
    > stoi, że mój dach wytrzyma 2,72 kN/m2 od strony nawietrznej i 1,60 kN/m2
    > od zawietrznej, zatem coś chyba poknociłeś z tymi 1134 kN/m2, może 1134

    Oczywiście że miało być bez 'k'!