eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ heheheZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "gucio" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
    Date: Wed, 17 Nov 2010 10:51:07 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-EsetScannerBuild: 8191
    Lines: 31
    Message-ID: <4ce3a58b$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212.160.117.56
    X-Trace: 1289987467 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20993 212.160.117.56:2671
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:125538
    [ ukryj nagłówki ]

    Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po
    zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego. Nie
    ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy. Przez pomyłkę napisałem o
    tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a
    wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z
    firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:

    Szanowny Panie,
    Dziękujemy za przesłaną korespondencję.
    Uprzejmie informujemy, że wyczuwanie plastiku po zagotowaniu wody w czajniku
    Zepter jest zjawiskiem naturalnym, nie wpływającym na wadliwość produktu.
    Jednocześnie informujemy, że zgłoszenie reklamacji produktu w ramach
    gwarancji jest możliwe tylko i wyłącznie po przedłożeniu dowodu zakupu oraz
    Karty Gwarancyjnej wyrobu.
    Z poważaniem
    ...........(imię i nazwisko)............
    Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta

    ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z.o.o
    ul. Domaniewska 37
    02-672 Warszawa
    Phone +48 22 565 80 00
    Fax +48 22 565 81 00
    z...@z...com.pl
    www.zepter.pl






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1