eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ heheheRe: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
  • Data: 2010-11-17 10:29:38
    Temat: Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Lis, 10:51, "gucio" <d...@o...pl> wrote:

    > tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a
    > wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z
    > firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:


    Oj po prostru dostałeś SOSa, czyli Standardową Odpowiedź Spławiającą,
    on aby miała dokładnie taki sam sens, a i formę pewnie zbliżoną u
    dowolnego dystrybutora czajników, jeśli nawet złożysz reklamację u
    Zelmera, nie spodziewaj się innej.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1