  • Data: 2010-03-01 19:34:30
    Temat: Zabezpieczenia okien przed włamaniem
    Od: "J.W." <cieszynianka<wytnij>@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nawiązując do poprzedniego posta o złodzieju. Jakie zabezpieczenie okien
    przed złodziejami wydaje się najlepsze?
    Jest to problem bo w mojej okolicy kradną, niestety. Na oknach znam się
    średnio. Rozważałem kilka możliwości:
    1. Krata - chyba przepisy stoją na przeszkodzie, zresztą taki dom z kratami
    w oknach będzie jak pułapka
    2. Krata funkcjonująca na zasadzie okiennicy - czyli zamykana ale mająca
    możliwość uchylania się na zawiasach. Kiedyś, gdzieś widziałem takie
    rozwiązanie i było całkiem niezłe.
    3. Okiennice "pełne"
    4. Żaluzje antywłamaniowe
    5. Jakiś rodzaj okien antywłamaniowych.

    Ktoś może miał taki dylemat i sie podzieli swoimi doświadczeniami? Może
    jakieś namiary na producentów rozwiązań?

    Pozdrawiam J.W.