  • Data: 2016-09-19 12:38:30
    Temat: Zabezpieczenie kranu zewnętrznego na zimę
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie sytuacja wygląda bardzo podobnie do tej:
    http://www.receptynadom.pl/wp-content/uploads/2014/1
    2/woda_ogrod_Rys_2-730x492.jpg

    Oprócz samego "spuszczenia wody", robicie coś jeszcze dodatkowego?
    Bo widziałem w poprzednią zimę jak sąsiad miał wszystkie krany
    zewnętrzne otulone watą szklaną i złapane taśmą szarą.

    Czy robicie tego typu operacje? Ja się przyznam, że spuściłem tylko
    wodę, tyle ile mogłem i pozostawiłem krany otwarte na zimę.
    --
    GreDi