  • 1. Data: 2013-10-22 01:40:04
    Temat: Zabierz babci mieszkanie.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    "W Funduszu Hipotecznym Dom średni wiek klienta podpisującego umowę to 75
    lat. - Statystycznie na stu klientów pięcioro uwalnia mieszkanie już w
    pierwszym roku obowiązywania umowy - przyznaje Robert Majkowski, prezes FH
    Dom. Uwalnia mieszkanie, czyli umiera. Czysty zysk."
    http://biznes.newsweek.pl/jak-dziala-odwrocona-hipot
    eka-newsweek-pl,artykuly,271905,1,2.html
    --
    XL
    "Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

  • 2. Data: 2013-10-22 05:52:39
    Temat: Re: Zabierz babci mieszkanie.
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

> [...]
    > Dom. Uwalnia mieszkanie, czyli umiera. Czysty zysk."
    > http://biznes.newsweek.pl/jak-dziala-odwrocona-hipot
    eka-newsweek-pl,artykuly,271905,1,2.html

    Pewnie. Lepiej zabrać babci dowód.

  • 3. Data: 2013-10-22 10:51:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Oct 2013 05:52:39 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2013-10-22 01:40, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
    eka-newsweek-pl,artykuly,271905,1,2.html

    > Pewnie. Lepiej zabrać babci dowód.

    Czytałaś artykuł??? - chyba nie.
    --
    XL
    Szumczyk forever!

  • 4. Data: 2013-10-22 16:14:53
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >Dom. Uwalnia mieszkanie, czyli umiera. Czysty zysk."
    >http://biznes.newsweek.pl/jak-dziala-odwrocona-hipo
    teka-newsweek-pl,artykuly,271905,1,2.html

    Idea pomyslu odwroconej hipteki bylo zatrzymanie wlasnych dzieci, rodziny
    i pomoc w zyciu na starosc.
    Oczywiscie wypaczono pomysl i doszukano sie dziur, ktore umozliwily
    zewnetrznym podmiotom krecenie interesow. Az zal czlowieka sciska,
    no ale kto powiedzial, ze o ludzi w tym kraju sie dba?

  • 5. Data: 2013-10-22 16:57:53
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    >>> http://biznes.newsweek.pl/jak-dziala-odwrocona-hipot
    eka-newsweek-pl,artykuly,271905,1,2.html

    > Czytałaś artykuł??? - chyba nie.

    Za to, jak widać, doskonale mojej wypowiedzi załapałas kontekst.
    No ale może są tu jacyś młodsi, co kontekst znają.
    W młodych cała nadzieja.

  • 6. Data: 2013-10-22 18:02:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 16:14:53 +0200 osobnik zwany Przesmiewca
    napisał:

    oteka-newsweek-
    pl,artykuly,271905,1,2.html

    > Idea pomyslu odwroconej hipteki bylo zatrzymanie wlasnych dzieci,
    > rodziny i pomoc w zyciu na starosc.

    ideą odwrotnej hipoteki jest zapewnienie kasy na starość, kosztem
    wyrzeczenia się starości

    > Oczywiscie wypaczono pomysl i doszukano sie dziur, ktore umozliwily
    > zewnetrznym podmiotom krecenie interesow. Az zal czlowieka sciska, no
    > ale kto powiedzial, ze o ludzi w tym kraju sie dba?

    i nie jest to współczesny wynalazek. Hint: dożywocie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2013-10-23 20:29:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Oct 2013 16:02:58 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> [...]
    > wyrzeczenia się starości

    > i nie jest to współczesny wynalazek. Hint: dożywocie

    ..oraz hint: "opieka w zamian za mieszkanie"...

    Tylko że kończy się to różnie.

  • 8. Data: 2013-11-13 16:18:35
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Bez dowodu przynajmniej nie podpisze głupiej umowy.

    -----