  • 1. Data: 2013-10-10 07:10:14
    Temat: Re: jak sie pozbyc biedronek?
    Od: c...@g...com

    W dniu niedziela, 23 września 2007 15:43:45 UTC+2 użytkownik miranka napisał:

    > Może gdybyś najpierw pozbył się mszycy z domowej roślinności, to biedronki
    > by sobie same poszły? Szkoda je tak odkurzaczem traktować. To pożyteczne
    > stworzonka.
    > Anka
    > PS. Rozumiem, że w nadmiarze mogą być uciążliwe:)

    tak chinska odmiana gryzaca jest bardzo potrzebna ludziom w mieszkaniach... ja
    osobiscie nie jestem kwiatkolubna i nie mam ani jednego kwiatka w mieszkaniu a kiedy
    otwieram okno to poprostu wsypuja sie do mieszkania nie dosc ze doprowadzaja kota do
    obledu to jeszcze ten wybitnie nieprzyjemny odglos oderzania o meble ich chitynowych
    pancerzykow... az mnie ciarki po plecach przechodza fuj! tez walcze z biedronkami ale
    jeszcze nie znalazlam zadnego zlotego srodka... chyba zamontuje w oknach moskiteiery
    ;(

  • 2. Data: 2013-10-11 16:32:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Oct 2013 22:10:14 -0700 (PDT), c...@g...com
    napisał(a):

    > tak chinska odmiana gryzaca jest bardzo potrzebna ludziom w mieszkaniach... ja
    osobiscie nie jestem kwiatkolubna i nie mam ani jednego kwiatka w mieszkaniu

    Widzę, ze najlepszym rozwiazaniem problemu będzie sprawienie sobie kilku...
    kwiatków :-)

  • 3. Data: 2013-10-11 17:30:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > tez walcze z biedronkami ale jeszcze nie znalazlam zadnego zlotego
    > srodka... chyba zamontuje w oknach moskiteiery ;(

    zacznij chodować ptaki w domu albo pająki...

  • 4. Data: 2013-10-15 00:30:47
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 11 Oct 2013 17:30:18 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > zacznij chodować ptaki w domu albo pająki...

    pajaki krzyzaki, z ktorymi mialem do czynienia nie gustowaly w
    biedronkach...

    --
    jg

  • 5. Data: 2013-10-15 16:03:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jg wrote:

    > pajaki krzyzaki, z ktorymi mialem do czynienia nie gustowaly w
    > biedronkach...

    poszukaj większych.. :)

  • 6. Data: 2013-10-15 17:08:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 16:03:12 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > poszukaj większych.. :)

    Biedronek :-D
    --
    XL
    "Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę