  • 11. Data: 2009-06-01 06:33:14
    Temat: Re: Zabudowa kuchni - montaż mebli kuchennych
    Od: w...@i...pl

    wiadomościnews:gvupnm$fp2$1@news.interia.pl...

    > Myślałem że zapłaciłeś 16tys. Pisałeś przeciez że 13% to 2tys.
    > 9tys to jeszcze rozsądna cena aczkolwiek na zamówienie wyszło by taniej
    > tylko cieżko znależc dobrego stolarza
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kris

    15 tys. wyszło przed rabatem i od tej kwoty liczony jest montaż,
    niestety.
    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 12. Data: 2009-06-01 10:58:53
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "scream" <n...@p...pl> wrote:

    > zł/mb. Do tego okucia, one sa dosc drogie, ale licze ze wszystkie zawiasy,
    > prowadnice, klamki, nie beda kosztowac wiecej niz 1000 zl. Policz sobie
    > ile
    > materialu moglo pojsc na zabudowe w Twojej kuchni, obstawiam ze nie wiecej

    Jeśli to blum, to 1000zł może być dużo za mało :) w mojej kuchni same
    szuflady bluma kosztują 3000zł.

    --
    Bartek

  • 13. Data: 2009-06-01 11:19:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Jeśli to blum, to 1000zł może być dużo za mało :) w mojej kuchni same
    > szuflady bluma kosztują 3000zł.

    Zawsze uważałem że nie warto przepłacac za "naklejkę";))
    A te 3000 to cena podana przez "stolarza" czy cena hurtowa/sklepowa w/w
    osprzętu?
    Bo mi tez stolarz liczył po 30zł prowadnice a kupiłem je po 4zł
    I tak ze wszystkim.
    Matewriał kupowac samemu a wykonawcy tylko za robocizne.

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-06-01 16:43:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:
> [...]
    > w/w osprzętu?
    > Bo mi tez stolarz liczył po 30zł prowadnice a kupiłem je po 4zł

    jakie porawdnice, takie zwykłe szyny z rolką czy takie maszyny jak w meblach
    ikei, z samodomykaniem i z tłumikiem

  • 15. Data: 2009-06-01 16:44:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 18:43:42 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > jakie porawdnice, takie zwykłe szyny z rolką czy takie maszyny jak w meblach
    > ikei, z samodomykaniem i z tłumikiem

    No wlasnie, bo to istotna roznica. Blum jest bardzo drogi ale to najwyzsza
    klasa, w meblach zarowno za 8 tysiecy jak i w tych za 80 tysiecy.

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2009-06-01 17:17:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    wolim napisal:
    > Zamówiłem właśnie kuchnię w salonie, ale za montaż wołają sobie 13% wartości
    > kuchni, co u mnie wychodzi prawie 2 tysiące złotych. Doszedłem do wniosku,

    No to policzmy: 13% -> 2000 zl
    czyli: 100% -> 15300 zl

    I teraz sie zastanow, czy za 2000 zl warto ryzykowac uszkodzenie
    przy montazu mebli wartych ponad 15 tys. zl. oraz calkowity brak
    jakiejkolwiek gwarancji?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2009-06-01 20:00:33
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > I tak ze wszystkim.
    > Matewriał kupowac samemu a wykonawcy tylko za robocizne.

    To nie ma znaczenia, bo meble robi nam znajomy stolarz.
    I to nie cana zwykłych prowadnic tylko szuflad bluma.
    Generalnie to polecam się dobrze przyjrzeć co robi cenę w meblach
    kuchennych, bo samo "drewno" + robocizna w dużej kuchni to jakieś 5-6 tys.
    zł. Ja wywaliłem jakieś 2 głupie carga i za to (3tys.) kupiłem sobie kocioł
    do kotłowni :)
    I potwierdzam to co napisał Kris. Moja kuchnia wyceniona w salonie
    kosztowała 5 tys. więcej niż zaproponował stolarz. Materiał dokładnie ten
    sam, okucia te same, dodatki również.

    --
    Bartek

  • 18. Data: 2009-06-01 20:36:03
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    wolim napisal:
> [...]

    >I teraz sie zastanow, czy za 2000 zl warto ryzykowac uszkodzenie
    >przy montazu mebli wartych ponad 15 tys. zl. oraz calkowity brak

    Pewnie ze warto- pod warunkiem że ma sie troche zdolnosci manualnych i
    zmysłu technicznego. Taki montaż to nie jest przecież az tak bardzo
    skomplikowana sprawa.
    I jaka utrata gwarancji?. Jak osprzet nawali lub blaty zaczna sie odbarwiac
    to muszą wymienic i montaż tu nie ma nic do tego.
    Ja zastanawiam się tylko co to za salon który traktuje tak klienta.
    Przy tej cenie zakupu to montaż powinien być gratis lub za symboliczna
    kwotę.
    Ja salon który tak zagrywa z klientem omijał bym szerokim łukiem.
    Takie marketingowy bełkot: meble kosztują 15tys ale zrobimy "promocje" i
    sprzedamy za 9tys. Plus montaz 2000zł.
    Tak zamotać klienta żeby nie wiedział o co chodzi. I gadka pewnie że tylko
    ich ekipa zamontuje profesjonalnie itp.

    Kris

  • 19. Data: 2009-06-01 21:33:33
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > I potwierdzam to co napisał Kris. Moja kuchnia wyceniona w salonie
    > kosztowała 5 tys. więcej niż zaproponował stolarz. Materiał dokładnie ten
    > sam, okucia te same, dodatki również.

    ja Ci podam dwa przyklady.
    parapety wew kolega kupil za 4 tys(jakis tam kamieni nie znam sie wiec nie
    chce glupot gadac), 2-3 tyg pozniej w pracy rozmawial z innym kolega i tez
    kupil parapety. ten sam kamien, bardzo podobna ilosc tylko ze z montazem.
    zaplacil 13 tys zl :) ale kupowal w jakims super salonie z oknami i
    parapetami.

    inny przyklad, potrzebowalem jakis prosty system do jednych drzwi
    przesuwanych. jako ze nie mialem pomyslu pojechalem do salonu z takimi
    drzwiami i systemami. szybka decyzja co chce i cena 280 zl. nawet bylem
    zdecydowany ale pozniej okazalo sie ze jednak nie dadza mi rady tego
    zrobic(chodzilo o przyciecie profili na wymiar, bez montazu) na ten termin
    co ja chcialem.
    pojechalem wiec do Belmebu(sklep z artukulami dla montazystow/producentow
    mebli) i za ten sam system(ta sama firma, wszystko to samo) zaplacilem 47 zl
    :)
    przyciecie toru dolnego i gornego we wlasnym zakresie :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 20. Data: 2009-06-02 05:44:31
    Od: w...@i...pl

    wiadomościnews:h012f3$3tl$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> [...]
    > sprzedamy za 9tys. Plus montaz 2000zł.
    > Tak zamotać klienta żeby nie wiedział o co chodzi. I gadka pewnie że tylko

    Salon sprzedaje meble - nie zapewnia montażu. Do montażu poleca firmę,
    która z nim współpracuje. Gość, który sprzedawał mi meble był uczciwy
    - powiedział, że sam mając pierwszy raz wyrzynarkę w ręce, zmontował
    swoje meble bez problemu, więc wcale nie muszę korzystać z usług firmy
    montażowej ;)

    Pozdrawiam,
    MW