  • 1. Data: 2010-05-26 06:01:52
    Temat: Zachlapanie betonem
    Od: Aga <a...@g...pl>

    czym zmyć zachlapany betonem cokół domu? jest na to jakiś środek?

    pozdro

  • 2. Data: 2010-05-26 06:19:28
    Temat: Re: Zachlapanie betonem
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 26 Maj, 08:01, Aga <a...@g...pl> wrote:
    > czym zmyć zachlapany betonem cokół domu? jest na to jakiś środek?
    >
    > pozdro

    Kwasem solnym.

  • 3. Data: 2010-05-26 06:21:13
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Aga napisał:
    > czym zmyć zachlapany betonem cokół domu? jest na to jakiś środek?
    >
    > pozdro
    Zależy co zachlapałeś. Ale masz do wyboru myjkę, delfina bądź młotek w
    ostateczności.

    pozdrawiam
    rafał

  • 4. Data: 2010-05-26 08:20:01
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 26.05.2010 08:21, rrr wrote:

    > Zależy co zachlapałeś. Ale masz do wyboru myjkę, delfina bądź młotek w

    delfinem odradzam, zwierze to niby i inteligetne, ale na myciu sie ni
    uja nie zna :)
    PBNSP :)

    Oczywiscie chodzi o szopa, Atlas Szop.
    Delfin jest do impregnacji.
    S.

  • 5. Data: 2010-05-26 10:50:46
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Sebastian Sawicki napisał:

    > delfinem odradzam, zwierze to niby i inteligetne, ale na myciu sie ni
> [...]
    Oczywiście racja. Walnąlem babola, a to dlatego, że na półce stoi i to i
    to :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 6. Data: 2010-05-31 07:04:50
    Od: Aga <a...@g...pl>

    W dniu 10-05-26 08:19, Marek pisze:

    > Kwasem solnym.

    dzięki, kupiłam w Liroyu środek na kwasie solnym i wszystko pięknie
    wyczyszczone:)