  • 21. Data: 2011-06-18 10:07:23
    Temat: Re: Zalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-06-15 12:19, gucio pisze:
    > Mam do zalania 80 mb fundamentu pod ogrodzenia. Zakładając, że gł. będzie
    > wynosiła ok. 100 cm, cokolik ok. 50cm, szer. ok. 25cm. wychodzi ok. 30 m3
    > betonu (boli....)

    Kilka luźnych uwag:

    A dlaczego rabatki robisz takie wysokie i tak głęboko posadowione?
    Będziesz na tym stawiał mur z klinkieru? Jeśli tak, to różnica w cenie
    typu 1500zł za beton to pryszcz. I tak ogrodzenie będzie kosztowało
    razem ze 100 000 zł.

    A jeśli ma to być zwykły płot to zamuruj słupki na 120cm a rabatki zrób
    na 40cm.

    A jak chcesz jeszcze bardziej oszczędzić, to weź rabatki systemowe (z
    prefabrykatów).

    M.