  • 1. Data: 2011-06-14 18:08:41
    Temat: Jaki okap kuchenny na 120 cm?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Chcę zrobić okap nad kuchnią węglową. Musi mieć 120 cm szerokości.
    To, co znalazłem w internecie kosztuje majątek. Może macie jakieś
    pomysły na niedrogi szeroki okap?
    Jacek

  • 2. Data: 2011-06-14 19:01:23
    Temat: Re: Jaki okap kuchenny na 120 cm?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
    > Chcę zrobić okap nad kuchnią węglową. Musi mieć 120 cm szerokości.
    > To, co znalazłem w internecie kosztuje majątek. Może macie jakieś
    > pomysły na niedrogi szeroki okap?

    zamówić o dekarza z blachy ocynkowanej, wstawić wentylator i jazda...

  • 3. Data: 2011-06-14 19:36:11
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Giełda z używanymi rzeczami z niemiec ,kosztuje koło 100 zł

  • 4. Data: 2011-06-14 19:40:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-06-14 21:36, Domator wrote:
    > Giełda z używanymi rzeczami z niemiec ,kosztuje koło 100 zł
    > Pozdrawiam

    Odpowiadaj pod cytatem proszę.

    --
    Pozdr.