  • Data: 2010-04-29 11:18:44
    Temat: Zamienniki środków na opryski
    Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie
    Poszukuje zamnienników dla środkow ochrony roślin, poniewaz
    poinformowano mnie w dwóch centrach ogrodniczych, że są one wycofane
    (ze wzgledu na 10 letnie pozwolenia) i wprowadzono zamnienniki, ale
    jakie tego niestety juz nie wiedzieli.
    Chodzi mi konkretnie o zamiennik dla Sumilex 500SC (przeciwko
    moniliozie na leszczynach) oraz o zamiennik dla Decis 2,5 EC (przeciwko
    słonkowcowi orzechowcowi, tez na leszczynach) - tutaj proponowano mi po
    prostu "zwykły Decis", ale nie jestem przekonany czy to będzie
    skuteczne.
    Z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi.
    Witek