  • Data: 2010-11-07 22:09:50
    Temat: Zasilanie kotłowni - dodatkowa skrzynka elektryczna
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Do kotłowni mam doprowadzony kabel 3 x 2.5 i pierwotnie miała być cała
    kotłownia na jednym bezpieczniku, ale...
    Pomyślałem żeby w kotłowni zainstalować dodatkowo jakąś skrzynkę w której
    zrobie osobne bezpieczniki na:
    1. kocioł
    2. hydrofor
    3. stacje uzdatniania wody
    4. pozostałe gniazdka.

    Poza tym pomyślałem że wszystkie pompy, kocioł itd. czyli urządzenia które
    są podłączane na sztywno podłączam w tej właśnie skrzynce, na sztywno.
    Czy to dobra rozwiązanie? Czy tak też robicie? Czy może nie ma co sie bawić
    w takie coś tylko wyprowadzić normalne gniazda?
    Pozdrawiam
    Bartek