  • 1. Data: 2010-12-19 02:33:59
    Temat: Zaślepienie syfonu podtynkowego
    Od: "Adax" <A...@W...pl>

    Pomóżcie proszę coś wykombinować żeby zaślepić syfon podtynkowy, z którego
    wystają 2 króćce plastikowe z gwintem zewnętrznym o średnicy ok. 30 (wewn.
    otwór ok. 25 mm). Górny to odpływ z pralki, a dolny to otwór kontrolny.
    Króćce te nie posiadają zaślepek (gdzieś zagineły).
    Syfon http://www.budujesz.pl/syfon-pralki-podtynkowy-bialy
    -rawiplast-6582/
    Muszę wykombinować 2 korki gumowe fi 25 mm, którymi to zaślepię, ale w
    sklepach pustki, jakiś pomysł?

  • 2. Data: 2010-12-19 09:45:56
    Temat: Re: Zaślepienie syfonu podtynkowego
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Pom cie prosz co wykombinowa eby za lepi syfon podtynkowy, z kt rego
    > wystaj 2 kr ce plastikowe z gwintem zewn trznym o rednicy ok. 30 (wewn.
    > otw r ok. 25 mm). G rny to odp yw z pralki, a dolny to otw r kontrolny.
    > Kr ce te nie posiadaj za lepek (gdzie zagine y).
    > Syfonhttp://www.budujesz.pl/syfon-pralki-podtynkowy-
    bialy-rawiplast-6582/
    > Musz wykombinowa 2 korki gumowe fi 25 mm, kt rymi to za lepi , ale w
    > sklepach pustki, jaki pomys ?

    znaczy w dolnym nie masz tez tej nakrętki?... jesli nie, to i tak
    musisz kupić drugi syfon jako dawcę części, bo jak będziesz używał, to
    musisz to mieć... a jeśli chodzi o złącze do pralki, to odkręcasz to
    co na wierzchu, zdejmujesz nakrętkę, wycinasz z gumy, pcv czy kawałka
    miękkiego plastiku kółko pasujące do środka, wkładasz do nakrętki i
    zakręcasz...
    BTW do dupy są te syfony, sprężyna się zakleszcza po kilku praniach od
    syfu, ja w swoim wyjąłem sprężynkę i kulkę robiącą za syfon... i tez
    działa...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-12-19 11:29:08
    Od: "Adax" <A...@W...pl>

    n.googlegroups.com...
> [...]

    BTW do dupy są te syfony, sprężyna się zakleszcza po kilku praniach od
    syfu, ja w swoim wyjąłem sprężynkę i kulkę robiącą za syfon... i tez

    Dzięki! Ale ja rezygnuję z tego syfonu (zaślepiam na stałe :) -agadzam się
    jest do bani! Chcę wykombinować jakieś korki, żeby obydwa otwory zaślepić
    zalać silikonem na wieki. Jakiś pomysł? Szukam po prostu korka gumowego,
    może w przemyśle winiarskim? :)

  • 4. Data: 2010-12-19 11:38:46
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Adax" <A...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zalać silikonem na wieki. Jakiś pomysł? Szukam po prostu korka gumowego,

    Korek gumowy kupisz w każdym sklepie AGD. Możesz też cały syfon wywalić, a
    zaślepić typową zaślepką wylot rury kanalizacyjnej.
    Możesz wreszcie wepchnąć tam kłąb gazet zapakowany w torebkę foliową, dobrze
    ubić i zasmarować po wierzchu czymkolwiek dającym choć pozory szczelności.
    To nie musi być superszczelne, tam ciśnienia żadnego nie ma, wystarczy, żeby
    wyziewy się nie przedzierały.

    J.

  • 5. Data: 2010-12-19 11:38:56
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Jestem 2 lata z tylu za murzynami.
    Moze ktos mi wyjasnic co to za cudo i do cvzego sluzy i jak sie tego
    uzywa?

    KADAR

  • 6. Data: 2010-12-19 12:51:22
    Temat: Re: Zaslepienie syfonu podtynkowego
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Jestem 2 lata z tylu za murzynami.
    > Moze ktos mi wyjasnic co to za cudo i do cvzego sluzy i jak sie tego
    > uzywa?

    Ktos se wymyslil syfon do pralki i nabija kabze z niekumatych.
    Wystarczy ze waz odplywowy pelni role syfonu, bo pompka w pralce do sucha
    nie ma prawa go opróznic.
    No i sobie ludzie kupuja problemy.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-12-19 13:21:49
    Od: "Adax" <A...@W...pl>

    (...)
    > Ktos se wymyslil syfon do pralki i nabija kabze z niekumatych.
    > Wystarczy ze waz odplywowy pelni role syfonu, bo pompka w pralce do sucha
> [...]

    Swieta prawda, wlasnie go kasuje! ale jak, gdy jest pod plytkami? Tylko
    zakorkowac ale czym?

  • 8. Data: 2010-12-19 14:28:22
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Swieta prawda, wlasnie go kasuje! ale jak, gdy jest pod plytkami? Tylko
    > zakorkowac ale czym?

    Nie chce byc upierdliwy ale kombinuje na wszelkie sposoby jaki bylby
    sens i cel stosowania tego i nie moge dojsc idei.

    KADAR

  • 9. Data: 2010-12-19 15:43:06
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > Nie chce byc upierdliwy ale kombinuje na wszelkie sposoby jaki bylby
    > sens i cel stosowania tego i nie moge dojsc idei.

    No a do czego jest syfon?
    Ano aby nie walilo z rury kanalizacyjnej jak bulgarce przy S1.
    Kibelek ma syfon, brodzik ma syfon, umywalka ma syfon... a tu nagle ktos
    stwierdzil ze pralka nie ma syfonu i z co niektórych moze walic po otwarciu.
    Prawda jest taka, ze wali z innego powodu, ALE...
    No wiec wymyslili sobie syfon dla pralki co ma "rozwiazac" problem
    nieswiezego oddechu z wnetrznosci pralki.

    Zasada prosta. Kulka ze sprezynka (lub bez, opada grawitacyjnie) która
    pokonuje sila strumienia wody wydalanego z pralki. A jak pralka przestanie
    wydalac kulka blokuje dziurke. Ot taki zawór zwrotny.

    No wiec ludziska kase wydaja, kompletnie nic to nie wnosi w zycie rodzinne,
    jak walilo nadal wali z paszczy pralki ale nie zareklamujesz syfona ze NOK
    bo on dziala tak jak ma dzialac. I dopiero wtedy jest szukanie o co kaman. A
    tu szczur martwy w filtrze ;)

    Swoja droga remontowalem stara lazienke i jakos trzeba bylo dojsc wezem do
    dziurki i zeby to jakos jeszcze wygladalo, wiec sam kupilem taki "syfon" ale
    zewnetrzy z kulka grawitacyjna która szybkim sprawnym ruchem moza w pisdu
    wywalic coby przypadkiem nie wypadla w rury i gdzies zatoru nie narobila.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2010-12-20 17:58:58
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > zalać silikonem na wieki. Jakiś pomysł? Szukam po prostu korka gumowego,

    napchaj po prostu do środka zwykłej gąbki
    a z wierzchu zasilikonuj lub jak będziesz tam kleić kafle
    pacnij folii w płynie do środka