  • 11. Data: 2010-12-20 23:29:48
    Temat: Re: Zaślepienie syfonu podtynkowego
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Gru, 03:33, "Adax" <A...@W...pl> wrote:

    > Musz wykombinowa 2 korki gumowe fi 25 mm, kt rymi to za lepi , ale w
    > sklepach pustki, jaki pomys ?

    Wstrzyknij pianke - bedzie szczelnie jak cholera :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2010-12-21 09:14:37
    Temat: Re: Zaslepienie syfonu podtynkowego
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > --
    > Irokez

    Dlugo juz zyje na tym swiecie i do glowy mi do tej pory nie pprzyszlo,
    ze z odplywem pralki az takie problemy sa. Fakt ze stara pralke mam
    (chyba z 5 lat temu kupiona) wiec za technologia nie nadazam i
    wspolczesna rozwiazania sa mi obce.
    Irokez dzieki ze pswieciles czas i wyjasniles bo naprawde bym nie
    doszedl, ze to az takie problemy juz mamy we wspolczesnym swiecie.
    (a wszyscy dookola martwia sie jakimis pierdolami jak ocieplenie,
    euro, gaz a tu takie niebezpieczenstwa na czlowieka czychaja)

    Swiatecznie POZDRAWIAM
    KADAR