  • 1. Data: 2013-07-22 18:15:41
    Temat: Zatrzask do drzwi balkonowych
    Od: "Radomir" <r...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanie dotyczące mocowania zatrzasku do drzwi balkonowych. Chodzi o
    plastikowy zatrzask i plastikowe drzwi. Na necie jest ileś instrukcji
    odnośnie nawiercenia i mocowania takiego uchwytu, ale właśnie boję się
    wiercić (że się np. wwiercę za głęboko i coś uszkodzę). Czy jest możliwość
    zamocowania takiego urządzenia za pomocą jakiegoś silikonu czy kleju? Jeśli
    tak, to jakiego użyć?

  • 2. Data: 2013-07-23 07:47:50
    Temat: Odp: Zatrzask do drzwi balkonowych
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Nie da się. Ja mam i to 2 takie zatrzaski bo mieszkam nad morzem i wieje raz
    w jedną a raz w drugą stronę i jeden nie dawał rady. Zauważ, że masa całego
    okna balkonowego działa na niemalże punkt. Wątpię, żeby to jakiś klej
    wytrzymał. W sumie to może klej tak ale plastik w oknach już niekoniecznie.
    Jeżeli zatrzask jest przeznaczony do Twojego okna to montując nic nie
    uszkodzisz. Wysokość montażu jest narzucona otworami w okuciu okna. Trzeba
    wykręcić jeden wkręt mocujący listwę okucia i w to miejsce wkręcić bolec. Na
    wysokości bolca umieścić zatrzask w ościeżnicy. Najlepiej gdzieś na
    wysokości klamki, żeby się okno w czasie otwierania nie wyginało.

    PC

  • 3. Data: 2013-07-23 07:50:45
    Temat: Re: Zatrzask do drzwi balkonowych
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 22 Jul 2013 18:15:41 +0200, Radomir napisał(a):

> [...]
    > zamocowania takiego urządzenia za pomocą jakiegoś silikonu czy kleju? Jeśli

    Po co wiercić? Dziwne...
    U mnie jak człowiek montował to po pierwsze zamontował w otwór, który już
    był w ramie balkonowej, metalowy element zatrzaskujący. Następnie
    przymierzył drugi element na drzwiach. W drzwi wkręcił go wkrętem i już -
    nic nie wiercił.

    --
    Franc