  • 1. Data: 2013-07-23 12:21:13
    Temat: Pompa zanurzeniowa - rura fi 200
    Od: m...@g...com

    No właśnie - pod drewutnią mam wsadzone zbiorniki, z nich wyjście w górę rurą
    kanalizacyjną 200 - i teraz klops; szukam jakiejś pompy żeby z tego ciągnąć wodę i
    poza białoruskimi wszystkie inne zanurzeniowe wydają się zbyt duże (no dobra, nie
    przymierzałem) - mają króciec z boku, a mnie pasowalby od góry

    Inne rozwiązania średnio wchodzą w grę bo nie bardzo mam miejsce na hydrofor - a poza
    tym zbiorniki połączone są górą więc nie bardzo się to przeleje.

    mucher

  • 2. Data: 2013-07-23 13:57:26
    Temat: Re: Pompa zanurzeniowa - rura fi 200
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 12:21:13 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
    poza białoruskimi wszystkie inne zanurzeniowe wydają się zbyt duże (no dobra, >nie
    przymierzałem) - mają króciec z boku, a mnie pasowalby od góry
    Kup białoruska- będzie pasowac jak sam piszesz i zap[ewne bardziej niezawodna jak
    marketowe.