  • Data: 2012-03-03 18:33:46
    Temat: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś z szanownych Grupowiczów ma jakieś doświadczenia z takim
    patentem jak w temacie?
    Chciałbym mieć możliwość załączenia ogrzewania czy też klimatyzacji za
    pomocą np. sms-a. Niezłe by też było zdalne sterowanie oświetleniem jako
    symulacja, że ktoś jest w domu.
    Zależy mi na rozwiązaniu prostym i niedrogim.
    Coś pośredniego między systemami za 1500 zł, jakie widzę w reklamach a
    komórką spadającą z półeczki i załączającą ogrzewanie sznurkiem
    przywiązanym do wyłącznika ;-)
    I jeszcze pytanie: jak wygląda odporność takiego systemu na
    przypadkowe/niechciane sms-y? Wolałbym, żeby system rozróżniał sms ode
    mnie od sms-a od operatora np. z informacją, że wygrałem kolejne audi/bmw.
    Co byście poradzili?
    Jacek