  • 11. Data: 2013-07-04 15:22:36
    Temat: Re: Znowu dopłata za prąd
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 15:06:10 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > i PAMIĘTAĆ

    Dokładnie tak
    > przepraszam za leniwy jestem
    Dlatego płacisz wg prognoz- reaz nadpłata raz niedopłata;)
    ale jak jeszcze ustawisz spłate poprzez polecenie zapłaty i zapewnisz środki na
    koncie to faktycznie nic nie musisz robic. Wersja dla leniwych;)

  • 12. Data: 2013-07-04 15:53:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bolko pisze tak:

    > Zastanawiam się co takiego się wydarzyło
    > że zamiast mieć nadpłatę mam niedopłatę.

    Podwyżki.

    Zawsze płaciłem za prąd 39zł aż tu ostanio zrobiło się 54zł.
    Może to nowy proc w pc żre tyle pradu, może nowy modem kablowy ale
    watpię bo mam mniej czasu na siedzenie przy kompie a wcześniej laptop
    chodził non stop. Telewizji nie oglądam wcale (oprócz YouTube ;)

    --
    Piter

  • 13. Data: 2013-07-04 16:00:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 13:46:56 UTC+2 użytkownik AT napisał:

    > to kt?ra firma daj? ci tak? mo?liwo?c, bo chyba nie tauron?

    Jasne, ze Tauron daje :) Ja jeszcze poki co rozliczam sie za rzeczywiste
    zuzycie co 2 miesiace (mozna co miesiac ale jest drozej).

    W pazdzierniku przejde na system prognozowany - wiem juz dokladnie z dwoch lat
    grzania PC ile zuzywam i od pazdziernika mi ladnie tauron zacznie kredytowac
    na ~pol roku oplaty za ogrzewanie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2013-07-04 16:20:22
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Przejd=z na tzw. rozliczenia rzecywiste i będziesz co miesiąc płacił tyle
    za >ile zużyjesz. Prognozy sa dobra dla takich sytauacji jak Adam Sz-grzeje
    PC i >prognozy to dla niego darmowy kredyt.

    ROzumiem że wtedy musiałbym
    iść do licznika ,
    otworzyć szafkę,
    przepisać cyferki na kartkę,
    sprawdzić czy dobrze przepisałem,
    włączyć kompa,
    włączyć przeglądarkę,
    zalogować się do dostawcy
    wpisać cyferki
    sprawdzić poprawność
    zalogować do banku
    wpisać kwote
    zapłacić
    wylogować
    i PAMIĘTAĆ

    przepraszam za leniwy jestem
    ------------------------------
    niektórzy pracują przy komputerze w internecie :)

  • 15. Data: 2013-07-04 16:21:11
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > watpię bo mam mniej czasu na siedzenie przy kompie a wcześniej laptop
    > chodził non stop. Telewizji nie oglądam wcale (oprócz YouTube ;)

    kurna to nieźle :), chyba nie mieszkasz w tym domu a pomieszkujesz czasami
    tyle to ja nigdy nie płaciłem

  • 16. Data: 2013-07-04 16:23:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 15:06:10 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > ROzumiem że wtedy musiałbym
    > iść do licznika ,
    > otworzyć szafkę,
    > przepisać cyferki na kartkę,

    Raz na dwa miesiace :)

    > sprawdzić czy dobrze przepisałem,
    > włączyć kompa,

    A teraz pracujesz na wylaczonym? ;) U mnie komp dziala prawie 24/h.
    Wlaczenie ze stanu uspienia do stanu uzywalnosci jakby byl wylaczony
    trwa 3 sekundy :)

    > włączyć przeglądarkę,

    Jakis niedzisiejszy jestes - przegladarka chodzi 24/h ;)

    > zalogować się do dostawcy

    Nie trzeba sie logowac - wystarczy wklepac adres i podac nr ewidencyjny
    + pesel (oba zapisane na stale w formularzu przegladarki) + dwa odczyty i to
    wszystko.

    > wpisać cyferki
    > sprawdzić poprawność
    > zalogować do banku
    > wpisać kwote
    > zapłacić
    > wylogować

    A jak teraz placisz? Poleceniem zaplaty? Optymista :)

    > i PAMIĘTAĆ

    Tauron wysyla maile + smsy z przypomnieniami o odczycie. Trudno zapomniec!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2013-07-04 16:28:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 16:23:17 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Tauron wysyla maile + smsy z przypomnieniami o odczycie. Trudno zapomniec!
    Fajna sprawa, szkoda że energa na to nie wpadła.

  • 18. Data: 2013-07-04 20:49:29
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 12:59:37 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > W ubiegłym roku zrobiłem mały remodeling.
    >
    > Między innymi wymieniłem płytę na bardziej nowoczesną czytaj oszczędną.
    >
    > Indukcje znaczy się.
    >
    > Minął rok dzisiaj przyszedł rachunek + 260zł.
    >

    > Zastanawiam się co takiego się wydarzyło
    >
    > że zamiast mieć nadpłatę mam niedopłatę.
    >

    > Chyba tylko to że czasami w pokoju syna zapominamy wyłączyć na noc 25 W lampki

    kiedyś mnie mało nie zlinczowali jak napisałem że płyty indukcyjne są tylko oszczędne
    w reklamach.

  • 19. Data: 2013-07-04 21:12:39
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-04 12:59, Bolko pisze:
    > W ubiegłym roku zrobiłem mały remodeling.
    > Między innymi wymieniłem płytę na bardziej nowoczesną czytaj oszczędną.
    > Indukcje znaczy się.
    Zainwestuj w miernik zużycia energii (40 zł) i poświęć trochę czasu,
    żeby pomierzyć, co ile zużywa. U mnie zaskoczeniem było ile pochłania
    lodówka, a mam dwie.
    Jacek

  • 20. Data: 2013-07-04 22:15:04
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 21:12:39 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Zainwestuj w miernik zużycia energii (40 zł) i poświęć trochę czasu,
    >
    > żeby pomierzyć, co ile zużywa. U mnie zaskoczeniem było ile pochłania
    >
    > lodówka, a mam dwie.
    >
    > Jacek

    Myślisz że lodówka się zbuntowała i od momenty zainstalowania nowej kuchenki
    strajkuje i żre prąd.