  • Data: 2009-01-27 20:31:24
    Temat: balkonik
    Od: domatorka <d...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,
    Wydaje mi się, że na tym forum najprędzej znajdę ludzi, którzy mogą mi
    pomóc. Z góry jestem wdzięczna za każdy pomysł. A oto i problem:
    Mieszkam na ostatnim piętrze i jestem posiadaczką niewielkiego
    balkoniku, a na nim paru "skrzynek na kwiaty". Co roku sadzę jednoroczne
    kwiaty, chodziaż o ogrodnictwie mam wiedzę powiedzmy sobie podstawową.
    NIestety co roku też, w okolicy przełomu maja/czerwca wyjeżdzam na 3
    miesiące do rodziny na drugi koniec kraju. Balkon jest nasłoneczniony,
    więc nie trudno odgadnąć co się dzieje z kwiatami. Wracam i serce mi si
    kraje... Niestety nie mogę prosić sąsiada o pomoc, to starszy schorowany
    pan.
    Pomyślałam, że może niekoniecznie muszą to być kwiaty, może są jakieś
    rośliny, które są w stanie poradzić w tym czasie, ale nie są roślinami
    ogrodowym w takim sensie, że nie potrzebują dużo ziemi. Może jakieś
    miniaturowe iglaczki, chociaż slyszałam że wiekszość lubi regularne
    podlewanie, a tego niestety nie mogą dostać :-( A może coś pnącego, choć
    nie za bujnie? A może jakieś kaktusy? Nie śmiejcie się tylko - ja
    naprawdę się na tym nie znam :-D Chociaż mam nadzieję, że na emeryturze
    będę miała czas.
    Czy są jakieś portale internetowe, gdzie można wyszukiwać rośliny po
    podaniu pewnych kryteriów?
    Nie wyobrażam sobie by na balkonie nie bylo zieleni, stąd mój apel -
    pomóżcie mi wybrać rośliny :-)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania