  • Data: 2009-01-27 21:14:49
    Temat: Re: balkonik
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 12:49:32 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

    > Można w prosty sposób zrobić nawadnianie automatyczne z zaworem
    > elektromagnetycznym ze starej pralki automatycznej i prostą
    > elektroniką.

    Raczej tego nie zrobi.

    > I posiać groszek pachnący - piękny zapach w domu, pnie
    > się i zasłania, a przy tym niekosztowny. Podobnie fasola ozdobna

    ...wszystko wspólnie i zgodnie posiane u sąsiadki piętro niżej - puszczone
    po sznureczkach wysoko, żeby w ciągu tych trzech miesięcy zdażyło zasłonić
    także balkon wątkodawczyni :-)

    PS. Albo wiciokrzew w donicy - wspólny także na powyższej zasadzie :-)
    Ale to trzebaby mieć miłą sąsiadkę z dołu i samemu być miłym :-)