  • Data: 2009-01-27 20:49:32
    Temat: Re: balkonik
    Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sty, 21:31, domatorka <d...@n...onet.pl> wrote:
    > Witam wszystkich,
    > Wydaje mi się, że na tym forum najprędzej znajdę ludzi, którzy mogą mi
    > pomóc. Z góry jestem wdzięczna za każdy pomysł. A oto i problem:
    > Mieszkam na ostatnim piętrze i jestem posiadaczką niewielkiego
    > balkoniku, a na nim paru "skrzynek na kwiaty". Co roku sadzę jednoroczne
    > kwiaty, chodziaż o ogrodnictwie mam wiedzę powiedzmy sobie podstawową.
    > NIestety co roku też, w okolicy przełomu maja/czerwca wyjeżdzam na 3
    > miesiące do rodziny na drugi koniec kraju. Balkon jest nasłoneczniony,
> [...]

    Można w prosty sposób zrobić nawadnianie automatyczne z zaworem
    elektromagnetycznym ze starej pralki automatycznej i prostą
    elektroniką. I posiać groszek pachnący - piękny zapach w domu, pnie
    się i zasłania, a przy tym niekosztowny. Podobnie fasola ozdobna - tej
    nasiona można jeść po dojrzeniu - wielkości fasoli jasiek - rośnie
    wysoko, więc skrzynki na dole barierki i sznurki do wspinania się...
    Dobra osłona od słońca. Przećwiczone.