  • 41. Data: 2015-02-03 15:03:02
    Temat: Re: blat do łazienki
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    Nic już nie powiem, tylko przyjmuję do wiadomości i bedę wykorzystywać:-)

    J.

    www.kontestacja.com

  • 42. Data: 2015-02-03 15:04:35
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    XL wrote:

    > Czytasz uważnie?

    Owszem, nawet w całości, bez szatkowania.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 43. Data: 2015-02-03 15:09:02
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    XL wrote:

    > Wołowinę wybieram SAMA, bo się na niej dobrze ZNAM - niezależnie od
    > intencji i kwalifikacji sprzedawcy. Ty się na drewnie NIE ZNASZ i dlatego
    > szukasz porady - więc ponieważ się nie znasz, to nigdy nie będzie tak, aby
    > to sprzedawca zadbał o Twój interes _kosztem własnego_.

    Nie wiesz, na ile się znam, na ile nie i co chcę uzyskać od sprzedawcy. Nie
    wiesz, dlaczego mam dobre zdanie o sprzedawcy. Pozostań więc przy swoim
    przeświadczeniu o własnej nieomylności i wszechwiedzy.
    BTW, zdecydowanie wartościowsze odpowiedzi pochodzą w tym watku od Jarosława
    Sokołowskiego.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 44. Data: 2015-02-03 20:12:37
    Temat: Odp: blat do łazienki
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > umywalkę raczej nie o to chodzi - w zw. z czym jest on na przemian suchy i
    > mokry i to jest TO, co własnie szkodzi strukturze drewna.

    Szczegolnie chalupy drewniane (gdzieniegdzie od ponad 100 lat jeszcze
    zamieszkale) nie byly poddawane naprzemiennemu wysychaniu i namakaniu.
    Podobnie łodzie - naokraglo zima czy lato nurzane byly w wodzie, zeby Boze
    bron nie wyschly :)

    Pozdrawiam
    @

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 45. Data: 2015-02-03 20:33:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > A o skrótach myślowych ktoś tu słyszał?

    No, ja na przykład swoje skróty myślowe wyraziłem wręcz równoważnikami
    zdań, żeby jeszcze bardziej skrótowo było.

    > Ja po takich skrótach trafiłam na przykład na tamtą linkowaną stronę.
    > A wiele było innych, gdzie amatorzy doradzają sobie, np. jak łajbę
    > zakonserwować.

    Wszystkich tych rad oczywiście nie czytałem, ale chodząc po różnych
    marinach widzę, że znajomość konserwacji drewna amatorom armatorom
    dziś jest mało potrzebna. Drewno, to najwyżej w takich co bardziej
    luksuśnych jednostkach. Natomiast spotkałem jednego takiego, co
    sobie zbudował coś, co wygląda jak nie przymierzając jakaś Santa
    Maria Kolumba. Kolibie się to teraz po Adriatyku, ale gdy budował
    to u siebie w ogródku, to ze swoim dziełem wyglądał jak jakis Noe.

    Jarek

    --
    Posłusznie melduję, panie oberlejtnant, że marszbatalion to marszbaciar,
    a marszkompania to marszkuma. My zawsze wszystko skracamy.

  • 46. Data: 2015-02-03 20:36:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Justyna napisała:

    > Nic już nie powiem, tylko przyjmuję do wiadomości i bedę wykorzystywać:-)

    Niezmiernie mi miło z tego powodu! To znaczy nie z tego pierwszego,
    tylko z dwóch pozostałych.

    Jarek

    --
    Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta.

  • 47. Data: 2015-02-03 21:01:24
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Niezmiernie mi miło z tego powodu! To znaczy nie z tego pierwszego,
    > tylko z dwóch pozostałych.

    Jakbyś nie podkreślił, to bym nie zauważyła. I zupełnie pominęła ten
    pierwszy powód:-)

    J.

    www.kontestacja.com

  • 48. Data: 2015-02-03 23:01:48
    Od: FEniks <x...@p...fm>

> [...]
    > marinach widzę, że znajomość konserwacji drewna amatorom armatorom
    > dziś jest mało potrzebna. Drewno, to najwyżej w takich co bardziej

    I to może dawać do myślenia, na przykład - że są jednak pewniejsze i
    łatwiejsze do utrzymania materiały do kontaktu z wodą.

> [...]
    > jak nie przymierzając jakaś Santa Maria Kolumba. Kolibie się to teraz
    > po Adriatyku, ale gdy budował to u siebie w ogródku, to ze swoim

    Podejrzewam też, że takie drewniane jachty wymagają częstej i specjalnej
    pielęgnacji, żeby nie wyglądały jak tamten z poprzedniego linka.

    Ewa

  • 49. Data: 2015-02-03 23:12:49
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2015 15:09:02 +0100, krys napisał(a):

> [...]
    > przeświadczeniu o własnej nieomylności i wszechwiedzy.
    > BTW, zdecydowanie wartościowsze odpowiedzi pochodzą w tym watku od Jarosława

    Zdecydowanie BARDZIEJ WARTOŚCIOWE - i to z naciskiem na "dla Ciebie".

  • 50. Data: 2015-02-03 23:13:24
    Temat: Re: Odp: blat do łazienki
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2015 20:12:37 +0100, @ napisał(a):

    > Szczegolnie chalupy drewniane (gdzieniegdzie od ponad 100 lat jeszcze
    > zamieszkale) nie byly poddawane naprzemiennemu wysychaniu i namakaniu.

    No nie - po to miały dach i wystajace okapy, żeby nie być.