    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: blat do łazienki
    Date: Tue, 3 Feb 2015 20:33:06 +0100

    Pani Ewa napisała:

    > A o skrótach myślowych ktoś tu słyszał?

    No, ja na przykład swoje skróty myślowe wyraziłem wręcz równoważnikami
    zdań, żeby jeszcze bardziej skrótowo było.

    > Ja po takich skrótach trafiłam na przykład na tamtą linkowaną stronę.
    > A wiele było innych, gdzie amatorzy doradzają sobie, np. jak łajbę
    > zakonserwować.

    Wszystkich tych rad oczywiście nie czytałem, ale chodząc po różnych
    marinach widzę, że znajomość konserwacji drewna amatorom armatorom
    dziś jest mało potrzebna. Drewno, to najwyżej w takich co bardziej
    luksuśnych jednostkach. Natomiast spotkałem jednego takiego, co
    sobie zbudował coś, co wygląda jak nie przymierzając jakaś Santa
    Maria Kolumba. Kolibie się to teraz po Adriatyku, ale gdy budował
    to u siebie w ogródku, to ze swoim dziełem wyglądał jak jakis Noe.

    Jarek

    --
    Posłusznie melduję, panie oberlejtnant, że marszbatalion to marszbaciar,
    a marszkompania to marszkuma. My zawsze wszystko skracamy.