  • 1. Data: 2017-03-04 09:53:51
    Temat: kable elektryczne w garazu z betonu komorkowego
    Od: "s...@d...pl" <r...@g...com>

    Witam

    wybudowalem sobie garaz na dzialce z betonu komorkowego, bedzie to moj warsztat i
    pewnie graciarnia na wszystko. Zastanawiam się czy bawic sie w bruzdowanie czy dac
    sobie spokoj i polozyc kable na wierzchu ? Ekwilibrystyki nie bede uprawial wiec moze
    wystarcza spinki i koniec piesni?

  • 2. Data: 2017-03-04 10:48:00
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 4 marca 2017 09:53:52 UTC+1 użytkownik s...@d...pl napisał:
> [...]
    sobie spokoj i polozyc kable na wierzchu ? Ekwilibrystyki nie bede uprawial wiec moze

    kwestia estetyki - w jednej z piwnic połozyłem na spinkach, wygląda to raczej
    obleśnie

    b.

  • 3. Data: 2017-03-04 11:06:46
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
> [...]
    bede uprawial wiec moze wystarcza spinki i koniec piesni?

    > kwestia estetyki - w jednej z piwnic połozyłem na spinkach, wygląda to raczej

    Dlatego można włożyć w korytkach.Wprawdzie to dużo droższa opcja, ale łatwiej robić
    przeróbki.
    A apropos drugiego postu: piszesz, że masz dwie prawe ręce... Mańkut?
    Pozdro. abomito

  • 4. Data: 2017-03-04 15:13:39
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    sobie spokoj i polozyc kable na wierzchu ? Ekwilibrystyki nie bede uprawial wiec moze

    Tynkować będziesz?
    Jeśli tak to kable na spinki na to tynk i będzie git
    Mam tak w domu