eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebruk i oczieplenie czy ocieplenie i bruk - jaka kolejnośćbruk i oczieplenie czy ocieplenie i bruk - jaka kolejność
  • Data: 2009-07-05 11:48:55
    Temat: bruk i oczieplenie czy ocieplenie i bruk - jaka kolejność
    Od: "R" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    mam pytanie o poprawna kolejność położenia ocieplenia i kostki - kostka
    będzie dochodziła do elewacji.

    Zrobiłem prosty schemacik w wariancie "A)" i "B)" - chodzi o elementy
    czerwony i zielony:
    http://img23.imageshack.us/img23/1249/brukocieplenie
    .gif

    na moje oko wariant "A" jest chyba bardziej prawidłowy, czyli najpierw kładę
    kostkę do elewacji, a później ocieplenie do poziomu kostki, żeby nie
    zaciekał deszcz.

    Dobrze kombinuję? Prośba o informacje jak powinno być zrobionę, bo muszę
    zaplanować prace.

    Pozdro. R