eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebruk i oczieplenie czy ocieplenie i bruk - jaka kolejnośćRe: bruk i oczieplenie czy ocieplenie i bruk - jaka kolejność
  • Data: 2009-07-05 12:04:25
    Temat: Re: bruk i oczieplenie czy ocieplenie i bruk - jaka kolejność
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "R" <n...@w...pl> wrote in message
    news:h2q4ho$dds$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Cześć,
    >
    > mam pytanie o poprawna kolejność położenia ocieplenia i kostki - kostka
    > będzie dochodziła do elewacji.
    >
    > Zrobiłem prosty schemacik w wariancie "A)" i "B)" - chodzi o elementy
    > czerwony i zielony:
    > http://img23.imageshack.us/img23/1249/brukocieplenie
    .gif

    > na moje oko wariant "A" jest chyba bardziej prawidłowy, czyli najpierw
    > kładę kostkę do elewacji, a później ocieplenie do poziomu kostki, żeby nie
    > zaciekał deszcz.
    >
    > Dobrze kombinuję? Prośba o informacje jak powinno być zrobionę, bo muszę
    > zaplanować prace.

    Ja mam wariant B, bo jeszcze nie mam bruku i nie chciałem go robić żeby
    tynkiem nie zniszczyli mi kostki. Z tym, że między styropianem i brukiem
    będę miał pasek z kamyczków.
    Wydaje mi się, że bruk wody opadowej nie zatrzyma i podkładanie go pod
    kapinos ma sens taki sobie. Dając głębiej styropian zmniejszysz mostek
    termiczny, a wody brukiem raczej nie odprowadzisz tak jak glazurą.
    Akurat w tym przypadku nie mam zdania osobiście :-)