    From: "moon" <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: brzoskwinia, jak zwykle
    Date: Thu, 27 May 2010 01:13:45 +0200

    ... robi fochy i jak co roku na wiosnę nie chce żyć.
    tym razem, ten mały kulfon, który ratuję już trzeci sezon, ładnie przetrwał
    mrozy, wypuścił mnóstwo pączków, nawet nie chciał uschnąć, bo miał mokro,
    ale nagle COŚ go trąciło.
    szukałem w necie, ale nie znalazłem - liście zdeformowane, pozwijane jakby
    od owadów, ale nie wiotkie i zielone jak to zwykle u brzoskwini, ale grube i
    kruche, a co najdziwniejsze ich kolor jest bardzo jasny - kremowy!
    nie miałem czasu na zbyt dokłądne oględziny, prysnąłem to drugi raz
    mieszanką Syllit i coś na owady i nie wiem co tam się dzieje. Po pierwszym
    oprysku wyszło kilka "kępek" nowych, zielonych i prawidłowych liści.

    Ktoś wie, co to za plaga? Grzyb? Owad? Zemsta Miczurina?

    moon