  • Data: 2010-02-22 08:40:43
    Temat: butle gazowe 11kg - dymają nas bez wazeliny ?
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wedle mojej wiedzy nie powinno byc skroplin w butli gazowej, a ja wkurzony
    niezwykle szybkim spadkiem cisnienia i szybkim konczeniem sie gazu prawie
    pusta butle obrocilem do gory jajami z otwartym lekko zaworem i to co sie z
    niej wylalo raczej nie bylo skroplonym gazem - raczej usyfioną wodą (nie
    wyparowywala) Wylalo sie tego ze 2 litry albo i lepiej (nie mierzylem ale
    sikalo i sikalo i przestac nie chcialo). jak skonczy sie druga taka to
    powtorze manewr

    mylę się czy w butli poza skroplonym gazem nie powinno byc nic innego?

    --
    -
    pozdrawiający