  • Data: 2011-06-30 09:27:50
    Temat: chudziak na wysokim fundamencie
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja na dziś jest taka, że ściany fundamentowe mają 2m wysokości i
    został zrobiony na nich wieniec. Będą zasypane zagęszczonym piachem.
    Zastanawia mnie czy przy takiej ilości piachu nie istnieje większe
    prawdopodobieństwo osiadania chudziaka. W końcu nie wiem czy na 100%
    dobrze mi ten piach zagęszczą.

    Chcę teraz zalewając chudziak na stanie zero wtopić siatkę zbrojącą w
    arkuszach 2x1m.

    Czy to może stanowić jakieś dodatkowe zabezpieczenie?
    Czy to jest wg Was dobry pomysł??

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info