  • Data: 2011-10-06 21:47:38
    Temat: co po kolei podczas remontu..?
    Od: "Lukas" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Koncze mieszkanie w stanie deweloperskim i powoli zbliza sie czas na
    malowanie, ale...

    1. Czy najpierw ma byc malowanie scian, podłoga ( deski ) oraz kafle w
    aneksie kuchennym. Kafle to raczej pierwsze , ale deski to nie wiem, bo
    przeciez jak beda deski( kafle zreszta tez) to potem na dole ciezko idelanie
    domalowac do cokolu lub do kafli

    2. Czy ktos z Was przerabial temat taki, ze zamontowal kuchnie, wniósł
    meble, a potem doipiero malowal wsio , uprzednio owijajac folią . NIe mam
    wizji na dobór koloru farb i chce wniesc meble, zobaczyc jak to bedzie ,
    poczuc klimat i wtedy malowac. Zeby nie zachlapac to kupie pare duzych
    folii w Castoramie i dokladnie wszystko zawine

    Co o tym sadzicie? Chore to czy niekoniecznie?:-)