  • 1. Data: 2013-09-25 22:15:51
    Temat: co ze starym sufitem?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam
    Stary (może nawet 100 letni) blok poniemiecki. sufit trzyma się na
    balach drewnianych, od góry pokrytych solidnymi dechami(podłoga) od dołu
    cieniutkie deseczki, na to tynk pomieszany z trzciną, słomą(sufit)
    Sąsiad mnie zalał, dośc mocno, wodą z pralki, wygląda to źle.
    pooodpadała wielkimi płatami gładź którą sufit był zapaćkany zeby ukryć
    wady, wszędzie zacieki. cały czas coś lekko śmierdzi. wyrwałem kawałek
    tyku z trzciną (odsłoniłem deseczki) żeby zobaczyć czy coś tam jeszcze
    nie pozostało mokre, ale wszystko jest suche. Zastanawiam się czy nie
    zrzucić całego tego tynku trzcinowego, i zastąpić go.. właśnie czym?
    Karton - gipsem?
    poradźcie coś proszę....

    Pozdrawiam
    ToMasz