  • 1. Data: 2013-09-25 00:02:26
    Temat: Chyba pójdę spać, bo czeka mnie powrót do XVIw :)
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Wróciłem do domu brudny, bom pomagał znajomej przy kotle, a tu wody ni
    ma i nawet gęby nie ma w czym opłukać. Na szczęście jest skrzynka piwa
    to się chociaż jest czego napić, bo na cherbatę tez nie mogę liczyć.
    Dzwonię na pogotowie wodociągowe, a tu mnie gość informuje: "jakby za
    godzinę zgasło światło to niech się pan nie zdziwi, bo jest awaria
    wodociągu pod słupem energetycznym".
    Dawno już nie miałem żadnej awarii :)
    Całe szczęście, że chociaż kocioł nie wygaśnie i spokojnie będzie dalej
    pracował w grawitracji. Ze szczęścia aż się upiję :D

  • 2. Data: 2013-09-25 00:07:18
    Temat: Re: Chyba pójdę spać, bo czeka mnie powrót do XVIw :)
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    "cherbatę"

    Idź lepiej spać.

  • 3. Data: 2013-09-25 00:12:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2013 00:02:26 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Wróciłem do domu brudny, bom pomagał znajomej przy kotle, a tu wody ni

    Z pewnoscia to byl ten ekogroszkowy co to mozna go obslugiwac w bialym
    garniturze, taki czysty to system :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2013-09-25 00:39:13
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Z pewnoscia to byl ten ekogroszkowy co to mozna go obslugiwac w bialym
    > garniturze, taki czysty to system :-))

    ... i w białych rękawiczkach :)

  • 5. Data: 2013-09-25 00:45:21
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > "cherbatę"
    >
    > Idź lepiej spać.

    Co chcesz od cherbaty, która pachnie chmielem? :)

  • 6. Data: 2013-09-25 07:08:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ... i w białych rękawiczkach :)

    BTW juz grzejecie?

  • 7. Data: 2013-09-25 08:17:50
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > BTW juz grzejecie?

    nie -ale nie wiem jak to napisac przez "ch" :)

    b.

  • 8. Data: 2013-09-25 08:41:10
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > nie -ale nie wiem jak to napisac przez "ch" :)

    Chlejecie

  • 9. Data: 2013-09-25 09:25:39
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2013-09-25 08:41, m...@g...com pisze:

    > Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Chlejecie
    piękne :)

    CezaryT

  • 10. Data: 2013-09-26 09:05:04
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > Całe szczęście, że chociaż kocioł nie wygaśnie i spokojnie będzie dalej
    >
    > pracował w grawitracji. Ze szczęścia aż się upiję :D

    U siebie mam tak że mogę pomieszać w zaworach i spuścić wodę z bojlera CO.
    Pare razy sie przydało jak rano nie było wody w kranie.
    Co niniejszym rekomenduję.
    Jak ktos ma instalację na alupex-ach to może zrobic taką przeróbkę relatywnie
    sprawnie...
    No i dobrze mieć pare butli wody.

    A CO grawitacyjne to też dobra rzecz. :)