  • 21. Data: 2014-06-25 11:41:28
    Temat: Re: czy EPS 50 jest "miekszy" niż akustyczny?
    Od: szary <s...@n...pl>

    Kris wrote:

    > Tak się zastanawiam po co Tobie te "pomiary"
    > Przecież raczej na podstawie tego eksperymentu nie podejmiesz kluczowych
    > decyzji odnośnie zastosowania jednego czy drugiego rodzaju styro;)

    Oczywiście że podejmuję kluczowe decyzje, wybieram (a raczej proponuję)
    technologię wykonania, roziązuję problemy z wykonaniem - typu co zrobić z
    dziurą (mocno skopaną ziemią w trudnych miejscach) gdy widzę że na bank mi
    się tam za 3 lata zapadnie a np. w łazience z "kabiną" kafelkowaną nie jest
    to bez znaczenia.
    Ja buduję dom sam (nie licząc ojca 75 lat co najwyżej miarkę poda), nie mam
    ekipy, sam muszę wybrać, sam zaplanować, sam zrobić i sam obczaić jak to
    dobrze zrobić i nie dać się naciąć na marketing.

    Pisałem, podjąłem decyzję o porzuceniu tego pomysłu - za twarde styra.

    ps. KB zaproponował mi "strop" zbrojony 12x12 fi10 dołem i ..górą..tak samo,
    15 cm B20, grubo piachu, potem zdjął troche z tonu ale nadal potężnie
    zbrojone.
    Także ogólnie musiałem zrobić podłogę na gruncie, można zmienić KB ale
    komplikacje i kolejna kasa + droższy koszt "stropu", straciło to sens
    ekonomiczny ..choć przy rozsądnym KB (gdyby) różnica wychodziła mi wcale nie
    taka duża i wszystko pasowało mi do układanki.

  • 22. Data: 2014-06-25 11:43:06
    Od: szary <s...@n...pl>

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    > Sorry, ale jednak nie mogę tego zrobić - okazało się że to był ostatni
    > kawałek. Zostały mi tylko ścinki różnych EPS.
    > Ale jak pisałem ma ten akustyczny na piętrze w pokojach dziecięcych i przy
    > przechodzeniu od jednego do drugiego wyraźnie widać jak się wylewka unosi
    > i opada, a wazę ok 80kg przy czym na styropianie jest wylewka która te
    > 80kg rozkłada na większy obszar.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Dzięki, nie ma sprawy. Reszta była już tylko z ciekawości.
    pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-06-25 11:54:57
    Od: szary <s...@n...pl>

    szary wrote:

    > ps. KB zaproponował mi "strop" zbrojony 12x12 fi10 dołem i ..górą..tak
    > samo, 15 cm B20, grubo piachu, potem zdjął troche z tonu ale nadal
    > potężnie zbrojone.
    pps. przy rozstawach poprzecznych ścian podporowych (fundamentowych) co 3m.