  • Data: 2010-10-09 10:18:17
    Temat: czym pozbyć się nasion zielska
    Od: "mz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Przekopałem swoje 3 ary. Trochę mi zeszło ale co tam. Chciałem na nich
    zasiać trawnik, niestety zapowiadają przymrozki i może nawet śnieg od
    przyszłego tygodnia więc z sianiem trawy i wałowaniem jej wstrzymam sie do
    wiosny. Obawiam się tylko, że do tej wiosny wzejdzie mi nowe zielsko na tej
    mojej działce i cała robota pójdzie na nic. Czy da sie czymś opryskać
    przekopaną już ziemię tak aby zniszczyć wszelki perz itp. zielsko jeszcze
    przez wyrośnięciem ? Chciałbym aby "goła" ziemia była do wiosny kiedy to
    wrzucę w nią nasiona trawy. Przykrywanie ziemi czymkolwiek nie wchodzi w grę
    bo to mała działka w zespole ogrodów działkowych i wszelkie plandeki,
    agrowłókniny itp znikną bez śladu.